VivanDivan

VivanDivan

lördag 25 februari 2012

Nu får Loreen konkurrens och nervös för imorrn

Halloj och god kväll på er därhemma! Har ni kikat på Mellon? Det har vi och helt rätt bidrag gick till final. Jag och Emilia var eniga om vilka två vi skulle rösta på och bägge gick till final. Heja Danny och Lisa…såååå bra ni var :-)

Men detta betyder ju också att min före detta storfavvo Loreen får konkurrens i finalen. Kommer bli riktigt spännande om två veckor…

vinnarebred

(bild lånad från Aftonbladet)

Nu har jag precis slagit in alla Emilias paket inför imorgon. Förrutom en liten söt glasängel är det enbart dockskåpsgrejor och jag är riktigt himla nervös nu att hon inte ska bli nöjd. Jag har jagat i månader här för att hitta billigast möjliga inredning till dockskåpet för det drar iväg något enormt att fylla ett helt dockskåp och då blir det ju liksom bara det hon får…Hoppas verkligen hon blir nöjd…

DSC_0054DSC_0055DSC_0057

Nu ska jag ta och gå upp och bädda med nya påslakan och nyvädrade kuddar och täcken i sängen och sen blir det godnatt för det gäller ju att gå upp innan födelsedagsbarnet vaknar imorgon :)

God natt på er alla söta

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Så mycket fina paket! Å vad kul med dockskåp...minns ju själv hur det var=)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Bara lyckan att öppna alla paket får mig att le lite:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh spännande med dockskåpet. Hoppas hon blir nöjd! Bra vinnare igår. Jag älskar Lisas musik, men blev bekymrad över att dannys röst inte var så säker som annars, lite fel tonval i låten kanske.... Lorden är verkligen en favorit än så länge. Kram milla

    SvaraRadera
  4. Det måste bli en riktig drömfödelsedag med så många fina presenter. Jag håller på Doreen i finalen:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Deltävling 4 var ju så mycket bättre än tidigare tycker jag (även om jag bara slötittat lite innan) - tror nog jag måste få med mig finalen!

    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar