VivanDivan

VivanDivan

måndag 20 februari 2012

Lite mera Zoe…

Halloj igen bloggisar! Här hemma har vi urtrist. Ringde just in en beställning till T att han ska köpa med sig semlor hem idag. Har inte ätit en enda iår än så nu är det minsann dags…

Det var lite blandade åsikter om mina Zoe jeans häromdagen men jag äääälskar dem så här kommer lite mer innebilder på dem…

P1210139P1210140P1210141P1210142

Bästa kommentaren jag fick var ändå “Vilken kille!” av anonym förstås….fattade inte först men sen garvade jag så jag nästan fick hicka. Men vänta, jag knäpper upp lite här så får ni se att jag verkligen har såna där runda saker på bröstkorgen…

P1210143

….eller förresten, så kul ska vi inte ha, you will have to take my word for it: I am a girl….moahahaha

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

15 kommentarer:

  1. Skrattade också åt den kommentaren :-D
    Ha en fin kväll Vivvi.
    Själv ska jag vara så mogen och kolla på Big Brother :-D
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är lite kul med såna :)

      Har inte bestämt om det blir nåt Big Brother den här säsongen eller inte :)

      Fin kväll till dig också
      Kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Ja herregud! Jag har då aldrig tvivlat på ditt kön;) Kram

    SvaraRadera
  3. Men seriöst, hur kan någon ens vara i tvivel? Du är skittuff i stassen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha ha, måste få skratta lite åt kommentaren, hoppas det är ok :-) Hur kan nån tvivla på den saken förresten?

    Übercool är du i alla fall - tycker det är så roligt att du kan vara allt från sötaste söta till tuffaste tuffa!

    Kram kram - och hoppas du vaknar av mer fågelkvitter imorgon

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart man får skratta, det gör jag :)

      Tack ska du ha

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  5. Smaken är som baken och tur är väl det. Själv tycker jag inte att jeansen är snygga, riktigt hemska faktiskt men säkert sköna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju tur, annars skulle det ju vara svårt att få tag på det man vill ha om alla vill ha samma :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  6. Skitsnyggt (ursäkta utrycket)!! Vill också ha....vad heter hemsidan du klickat hem dom ifrån??
    MVH
    Ninnis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha: Här klickade jag hem dem: http://shop.circleoftrust.eu/en/112-zoe-cloud.html

      Supersnabb leverans och billigare än i Sverige :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera
  7. Oj, alla tycker inte dina kläder. Du måsta vara besviken...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte ett dugg faktiskt. Men du är nog besviken att jag inte är besviken

      Ha en bra dag
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar