VivanDivan

VivanDivan

tisdag 14 februari 2012

♥ Halsont och alla hjärtans dag ♥

God morgon bloggisar! Igår kväll låg jag verkligen som en blöt fläck i soffan hela kvällen och frös och svettades om vartannat. Hittade inte febertempen men det känns nog som jag hade feber igår kväll. Bättre idag men jätteont i halsen så det var väl det som höll på att bryta ut.

Idag är det alla hjärtans dag kom jag på men iår har jag inte planerat någonting. Usch, så beige jag är men jag har inte haft nån inspiration alls. Men nån liten överaskning till La Familia kommer det bli. Ska fundera under dagen. Kanske lite picknick på vardagsrumsgolvet ikväll med lite champagne och räkor, massa tända ljus och nån smaskig efterrätt. Kanske ska slå till på att grilla marschmallows i kakelugnen. Det är ju sååå himla gott. Kan det vara nåt kanske? Behöver ju inte vara massa dyra presenter utan bara att man är tillsammans och bryr sig om varandra…

Dagens idag blev underklänning Odd Molly Rock-a-fellow silk underdress i vintage chalk, kofta Odd Molly Avoriaz cardigan i powder, jeans G-star och skor Jeffrey Campbell.

P1210048P1210051P1210050P1210049P1210052

Tänk, medans jag skrivit detta har jag hunnit få tre fina SMS från världens bästa systrar och hör och häpna…min mamma. Trodde knappt hon visste hur man gör när man skriver ett SMS. Sååå glad blev jag i a f och dessa ska jag leva på idag. Tänk att ett litet, litet SMS kan göra en så glad och betyda sååå mycket Ler Åååå vad jag älskar min familj…

Vill passa på också att önska alla mina underbara läsare därute en helt fantastisk alla Hjärtans dag idag. Hoppas ni får en superdag idag med massa mys och kärlek…

rod-ros-hjartformade-vektor-material_15-2548

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Kramar och krya på dig!
    Massa hjärtan till dig och hela familjen.
    L
    <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad mysigt, systrar har jag alltid saknat, har en bror men han är absolut inget för sånt.

    Jag tycker dina ideér för kvällen låter fantastiska, verkligen mysigt. Vi tänkte bara köpa semlor och mysa tillsammans i soffan. Det är tanken som räknas.

    KRAM till dig

    SvaraRadera
  3. Du är jättefin. Men stackare med halsontet. Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Här firar vi inte heller speciellt med presenter, vi har det vi behöver av materiella saker. Det som är viktig är tiden tillsammans. Ha en underbar dag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Krya på dig- och hoppas du får en riktigt fin alla hjärtans dag! Tack söta för din fina kommentar inne hos mig, det värmer så :-)

    Så mysigt med dina idéer, optimalt tycker jag! Precis så ska det vara!

    Kram kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar