VivanDivan

VivanDivan

lördag 18 februari 2012

Circle of Trust Zoe…utedagens

Halloj sötisar! Tack så hjärtligast för alla smakråd i mitt förra inlägg angående mina Odd Molly white stretch jeans som kom igår från Deepfling. Jag är som sagt superosäker och därför klickade jag faktiskt hem ett par 0or också från Deepfling så får jag försöka sälja dem som sitter sämst. Hur svårt kan det vara….?

Men jag fick ju ett par jeans till i paketet och dessa blev jag inspirerad av självaste Emma som ju var ursnygg i dessa. Och ni som följt med mig vet ju min förkärlek till baggy-jeans så dessa var ju precis ett par Vivvi-jeans. Letade med ljus och lykta och hittade dem i Circle of Trusts egen webshop. Kan varmt rekommendera den, snabb leverans från Holland i jättefint paket…

Kände verkligen för en utedagens idag i det vackra vinterlandskapet trots att jag halvt höll på att frysa rumpan av mig men allt för er :)

P1210135P1210125P1210126P1210127P1210129P1210130

Syns det att det är kallt lr?

P1210131P1210132P1210133P1210134P1210136P1210137P1210138P1210124

Till jeansen har jag skjorta och mössa från G-star och skor Primeboots. Tog storlek 26 på jeansen efter att ha googlat runt och fått tips och de är baske mig också lite för stora men det gör inte så mycket på denna modell som ju ska vara lite hängig. Men ett skärp måste jag nog ändå sätta i om de inte ska sitta nere i knävecken sen :)

Just nu sitter jag intryckt bakom en sarg i en skol-gympasal för att titta på Ts dotter som ska spela innebandymatch. Hela familjen packade in sig i bilen idag för att åka iväg till Västerås för match och sen McDonalds. Nice…dessutom har jag lite bakjour i helgen och om jag blir inkallad till jobbet är det ju praktiskt att redan vara i stan….men hoppas jag slipper…

Ha nu en fin lördag så hörs vi senare. Måste ju bli lite Mello-referat ikväll och så ska jag laga pannbiff special som är sååå gott och receptet slänger jag väl också ut om ni vill…

Tjolahopp alla glada

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

14 kommentarer:

  1. Coola på dig. Satt just och funderade på om jag skulle ta på mig mina trashiga jeans hem till makens brorsa, men tänkte att det är bäst att vara försiktig med den sidan av släkten. Men va skoj det hade varit att komma i ett par såna här hängisar, synd att det inte är min stil alls för skoj hade det varit.
    Hoppas du inte blev sjuk nu. Ute och springa i kylan utan kläder:) Inte bra.
    Nu känner jag mig som en mamma, gammal och mossig:)
    Ha en härlig kväll.
    Kram Berit

    SvaraRadera
  2. Du är supersnygg i jeansen och kombon! Pannbiff lät ju hur gott som helst! Kram och ha en mysig kväll!

    SvaraRadera
  3. Ascoola brallor och snyggt kombinerat! Jag var och testade de vita Mollyjeansen med broderi och kom fram till att storlek 1 är min size. Skulle aldrig kunna knäppa nollan. Så när du vimsat färdigt med vilken storlek du ska ha och om du väljer nollan så har du en presumtiv köpare till ettan här. Hoppas det blev vinst på innebandymatchen och ha en skön Mellokväll!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken kille!

    SvaraRadera
  5. Skitsnygga brallor! Läckert med hängslena! Kram

    SvaraRadera
  6. Nej, inte min bag med baggy jeans! Det får allt vackert att se fult ut, pojkar som flickor.

    Helena

    SvaraRadera
  7. E det någon som kan bära upp dessa jeansen så är det du! Cooling :-D
    Kram!

    SvaraRadera
  8. übercooling där! Vet ingen annan än du som skulle vara så snygg i dem!

    Smart med vita jeansen när det nu fanns en 0:a kvar - säker på att du får sålt dem du inte vill ha!

    Hoppas du har haft en fin lördag med melodifestival och mys!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Så snygga på dig, jag skulle aldrig kunna bära upp dom tyvärr! kramis och ha en nice söndag!

    SvaraRadera
  10. Jag älskar dessa jeans och vill verkligen ha ett par. Men vet inte storlek? Vill gärna tro att jag är ungefär som dig i kroppen, något större kanske.. Får jag fråga vad du har för midjemått och stussmått? Skulle hjälpa mig veta om jag ska ha samma storlek som dig ;)
    / Tessan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tessan, jag återkommer med mina mått. Har inget bra måttband. Sist jag mätte mig hade jag midjemått 65 ca och stuss 92 tror jag....Dock var dessa 26or något stora för mig och jag ångrar lite att jag inte tog 25orna...

      Kram
      /Vivvi

      Radera
    2. Tack så jättemycket! Då tror jag jag chansar på ett par 25:or, eftersom du säger att de känns lite stora ;)

      Radera
  11. Förresten, du var skitsnygg i dina :) / Tessan

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar