VivanDivan

VivanDivan

tisdag 7 februari 2012

En Liebster award…jag skäms…

Halloj bloggisar! För någon vecka sedan fick jag en Liebster award och jag tänkte jag skulle lägga ut det direkt men jag glömde verkligen bort det. Fy, fy mig vad jag skäms. Verkligen sååå himla dåligt och klantigt av mig. Ber så hemskt mycket om ursäkt till “Fröken Gredelin” som gett mig denna fina utmärkelse.

liebster blog

Motiveringen var: Vivvi: En riktig power-woman av bloggen att döma, verkar passa suveränt i precis allting. Människan är helt galet snygg och jag blir grön av avund när jag ser henne visa upp sina outfits!:) En av de bästa "Molly-bloggarna" i mitt tycke.

Hur rörd och glad blir man inte av de fina orden. Tack sötaste "Fröken Gredelin”.

När man får en Liebster award ska man ju:

1. Tacka den som gav dig utmärkelsen och länka till den bloggen
2. Skriva ner de fem bloggar man vill lämna awarden vidare till och lämna en kommentar hos dem om detta
3. Sen hoppas man att de utvalda vill lämna awarden vidare :)

Nr 1 har jag gjort men jag har sååå himla svårt att välja ut fem bloggar ur min gigantiska blogg-läsarlista och jag vill inte utmärka någon speciell av alla dessa fina tjejer (tänkte skriva och killar men inser att jag bara läser tjejers bloggar Ler)

Så denna Liebster Blog award stannar tyvärr här men en miljard pussar och kramar till alla fina bloggerskor därute som förgyllar min fritid och delar med sig av sina liv….

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar