VivanDivan

VivanDivan

torsdag 9 februari 2012

ChillNorway Cloud dress?

Halloj igen sötisar! Lite snabb lunchbloggning här. Igår satt jag och kikade på ChillNorways hemsida och såg då en klänning som bara etsade sig fast i huvudet på mig. ChillNorway Cloud Dress

ChillNorwayClouddress

Alltså, hur skön ser inte den här ut? Ett absolut måste tänkte jag men den finns ju inte nånstans!!!! Låg i sängen och googlade hur länge som helst och hittade nån dansk och nån norsk site som hade den men ingen svensk. Nån som vet om den inte kommit än eller om det är så illa att ingen tagit in den? Nån som sett den överhuvudtaget?

Uppdatering: Tack söta snälla ni för tipsen. Hittade den som flera skrev med 10% rabatt på Tre Små Rum. Hoppas lagersaldot stämmer bara så kommer den nog till nästa vecka… Ler

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Hej! Undrar om du sett Odd Molly Secrets tunic i rosa nånstans? Vore tacksam för din hjälp! Country-dreams har den bara i stl 3 och 4.
    // Vickan

    SvaraRadera
  2. Tror jag såg den i biskopsgårdens webshop, men jag är inte säker...
    Ha en fortsatt skön torsdag!
    kram
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag köpte min hos Paulander design i Landskrona, de har ingen webshop men kanske skickar de om man ber snällt ;-) , ett annnat tips är Kids and Friends i Borgeby, de skulle få in Chillnorway nu i dagarna och de skickar gärna! Lycka till med jakten!!
    //Sofi

    SvaraRadera
  4. Mmm den ser jätteskön ut tycker jag. Jag undrar om jag inte har sett den i någon webbbutik med det ringer ingen klocka..
    Ska fundera lite.

    Kramar och ha en fin dag

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Jag har hittat den hos tre små rum. Grymt snygg;-)
    Ha en bra kväll.
    //Marie

    SvaraRadera
  6. Det där var en riktig Vivvi-klänning tycker jag:) Hoppas du hittar den!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Tresmårum.se har den! Har ännu inte varit där och kollat , men på bilden ser den härlig ut! Ser dessutom ut som om hon har 10% rabatt./Ellenor

    SvaraRadera
  8. TACK såå för era tips. Hittade den på Tre små rum

    Kram till er alla
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar