VivanDivan

VivanDivan

lördag 4 februari 2012

Morgonrufs och barngympakurs

God morgon bloggisar! Igår somnade jag före tio en fredagskväll. Känns tråkigt men samtidigt skönt idag då jag är relativt pigg förrutom en fruktansvärt dryg huvudvärk. Om en halvtimme åker jag iväg med bästaste M för att gå på gympaledarutbildning i två dagar. Den här gången är det inte så långt så vi åker emellan. Skönt att komma hem till ikväll för nu är man riktigt laddad för Mellon igen. Åååå vad jag längtat. Årets höjdpunkt i TV-sammanhang :)

Men innan jag åker har jag hunnit med lite gos-boozt med både barn och djur. Behövs när man ska vara borta såhär en ledig dag…

Kan ju kosta på mig att bjuda på en alldeles oflashig dagens med morgonrufs och mystema. Byxor Adidas, hoodie Koola Anna och tisha G-star. That’s it… en tofs i det okammade håret och I’m ready to go…

(kolla minen! Två av tre var nog INTE så sugna på gos he he)

P1200966P1200964P1200962P1200963P1200965

Puss på dig Marlow

P1200959

Vi hörs ikväll kära vänner. Hoppas ni får en superbra lördag såhär i vinterkylan. Nu är det ju riiiiktigt kallt. –20 står det på tempen här hemma…..brrrr

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Mjau!
    Vad söta ni är allihopa.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att få se katterna igen. Ha en mysig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Haha katterna verkar vara vääääldigt mysglada idag :-D
    Hoppas du får skoj på gympautbildningen :-)
    kram!

    SvaraRadera
  4. Ha ha, katter låter sig inte luras eller kuvas, men tur man är lite starkare än dem :-) Hoppas ni har haft en mysig dag trots kylan!

    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Gudars vilka söta hårbollar:) Kram

    SvaraRadera
  6. Tusen tack för svaret om vad du brukar ha under "raffen"

    Hälsningar från mig som har frågat och frågat :-)
    Catherine

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar