VivanDivan

VivanDivan

torsdag 9 februari 2012

Ett litet vitt paket med svarta snören…

God kväll sötisar. Den här veckan blev visst en riktig klickeliklick-vecka, jag som är shoppingtrött och allt. Men lite inspirerad blir man ju ändå av allt nytt som väller in till våren. Men nu känner jag mig rätt nöjd ett tag framåt efter dagens ChillNorway-klick som jag skrev om i förra inlägget här. Tidigare i veckan tokfyndade jag ju när Odd Molly Flirtini cardigan var felmärkt hos Tintinstyle och så Traderaklickade jag faktiskt en grej också som jag hämtade direkt av säljaren i förrgår. Sååå fin men den kommer nog att visas här en annan dag hi hi…

Men idag kom det alltså ett litet sött paket inslaget i silkespapper och supersnabbaste leveransen från Tintinstyle…

DSC_0008DSC_0009DSC_0007

Innehållet får ni se på imorgon tror jag minsann det får bli…

Sköna fredag imorgon och sååå skönt. Var och handlade inför helgen på hemvägen idag och längtar tills imorgon kväll när jag kommer hem och vi ska laga lite smaskig middag med kycklingfilégryta. Blir det bra kommer receptet här…Sen på lördag ska jag och Emilia ha Mamma-och-Emilia-tjejdag. Vad vi hittar på då får ni se senare.

Hoppas ni får en fin kväll alla fina och tack för tipsen i förra inlägget om vart jag kunde hitta Chillen…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

12 kommentarer:

  1. Hej! jag har en av värmlands största bloggar med ca 400-600 unika besökare dagen och undrar om du skulle vilja göra ett länk byte med mej?
    Hör av dig om du är intresserad :) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut. Jättefin blogg har du. Maila mig vad du hade tänkt så :)

      kram
      /Vivvi

      Radera
  2. Ja så nu har din fina kofta kommit; *ler*
    kram!

    SvaraRadera
  3. Vilket jäkla fynd du gjorde där! Kram

    SvaraRadera
  4. Oj vilken goding som kikar fram där under silkespappret. Ska bli kul att se den på dig snart. Kram!

    SvaraRadera
  5. Å vad kul att få se den på! Längtar :-)
    God kväll fining!

    SvaraRadera
  6. Mmm vilken fining!
    Jag vill också handla lite fina kläder snyft :-D
    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart så är du i form igen och man får ju stå ut när man vet resultatet så får det väl vara värt det :)

      Kram
      /Vivvi

      Radera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar