VivanDivan

VivanDivan

torsdag 23 februari 2012

Nu får jag också ooooo:a

Halloj igen sötisar! Hoppas ni kikar in i mitt förra inlägg på fina Odd Molly Wigwamen som Viktoria säljer…

Idag fick jag ett stooort mjukt paket av fin bloggvän med nåt alldeles speciellt i som jag aaaaldrig trodde jag skulle sätta på mig men jag inser nu varför alla fina bloggare fastnat för dessa frasiga skapelser som man verkligen bara vill gå runt och ooooo:a (för att citera finaste Emma) och svischa runt i som en dansande älva på en äng nånstans. Men nu har jag ingen sommaräng härutanför utan bara massa snöblask men jag lovar ändå visning inom snar framtid. Måste nog bli utebilder ändå i snöblasket för denna förtjänar riktigt bra ljus och snurr-utrymme kan jag lova….

P1210192

Ja, många av er kan nog gissa vad denna hög med tyg kan vara Smile

Och förresten, visst är det lite sådär superkul att vi fått en liten ny prinsessa i Sverige. Blev alldeles rörd när jag såg på Aftonbladet imorse…Det känns stooort liksom på något sätt.

Stoooort grattis till Victoria och Daniel från lilla mig….

its-a-girl

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Gud vad spännande, kan tänka mig att den sitter bra på dig! vem hittade du den hos?
    Trodde först det var din frill dress som blivit feltvättad och krympt när jag läste rubriken och såg den på dig i ditt tidigare inlägg- phu!!:)kram

    SvaraRadera
  2. Grattis på en superfin klänning! Kan inte vänta att se provningsbilder!

    Jag lyckades hitta kjolen av samma tyg som klänningen är, och den är lika fin som själva klänningen. Tror att båda blir flitigt använda på våren och sommaren.

    SvaraRadera
  3. EiW gissar jag på från fina Ninna?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kan ju gissa ungefär vad det är! Men måste erkänna att jag inte fallit för det (än i alla fall), blir lite för mycket maräng och tantlängd på lilla mig. Men å vad kul det ska bli att se den på dig, det ser jag fram emot!

    Apropå det där med karlar och tvätt - har just svurit över min man, grrr. Inte det att krympt eller missfärgat något (just nu), men för att han är så ouppmärksam och disträ. Ibland undrar jag också om han inte gör det med vilje, för att slippa!

    Hoppas det är bättre med halsen!
    Ha en fin kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Har du också åkt dit på Walla nu;) Kram

    SvaraRadera
  6. Tjing vännen. Nu har jag läst ikapp mig här på bloggen.
    Wow, vad snygg du va här om dagen. Gillade verkligen dom ur coola jeansen med hängslerna på:)! Vad är det för snygg mössa du har på bilden - vill ha! Och jeansen vill jag också ha! var köper man dom? Du passar i lite mer coola kläder ♥

    kram på fina dig!
    ♥CC♥

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar