VivanDivan

VivanDivan

måndag 27 februari 2012

Paket på vift och somna på spikmattan

God morgon bloggisar! Igår somnade en mycket nöjd 6-åring efter en lång dag med släktkalas och lek med nya dockskåpet. Hon fick ett stooort Playmobilslott med vad det känns en miljard delar och det ska vi bygga ihop ikväll när vi kommer hem har vi bestämt. Jag hade sååå himla ont i ryggen efter dagens fejande att jag inte orkade sitta på golvet och bygga slott. Dessutom var båda barnen jättetrötta och var helt ok med det. Jag lade mig på spikmattan i sängen för att läsa sagor för barnen men så ringde telefonen och när jag pratat klart efter max en minut sov båda så sött så det blev inga sagor. Även mamman somnade….PÅ SPIKMATTAN! Då är man trött. Sen när jag vaknade tre timmar senare hade jag ännu ondare i ryggen…aoch…

Dagens idag är underklänning Odd Molly Rock-a-fellow silk underdress i vintage powder strlk 1, wrapklänning Odd Molly Contrast dot wrap i grey strlk 1, stövlar La Redoute.

P1210249P1210251P1210252P1210253P1210254

Nu ska jag berätta också att jag är riktigt himla supernervös för mitt paket från Deepfling med lite förbokningar verkar ha kommit bort. Det senaste spåret är Los Angeles den 8e februari. Mailade Deepfling i fredags och de skulle kolla med USPS idag och då kan det ta upp till 14 dagar innan USPS börjar kika på det. Usch, det känns sådär om det skulle försvunnit för det var inte helt gratis saker i det Sad smile Nån som varit med om förlorade paket från USPS som återfunnits? Snääälla, säg att ni har det!!!!

En bra dag önskar jag er alla i a f.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt med ditt paket! Hoppas verkligen att det löser sig.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott till lilla dottern! Jag har varit så uppe i systerförlossning de senaste dagarna så jag har inte varit runt så mycket. Vad trist med paketet också! Hoppas verkligen att det löser sig! Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas paketet dyker upp! Snygg outfit :) kramis

    SvaraRadera
  4. Usch vad trist med paketet! Hoppas att det löser sig!
    Vilka härliga presenter din lilla dotter har fått. Jag förstår hon är nöjd med firandet :-)
    Jag förstår inte hur du kunde somna på spikmattan... Jag klarar knappt att ligga ner någon minut.
    Snygga Dagens!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Låter som att du haft en hård helg med spikmatta och allt! Kul när ens barn fyller år och se deras förväntasfulla ögon!
    Fin du är i "dot wrapen". Jag har inte sett den som klänning, bara blus.
    Trist med paketet, jag ska hålla tummarna för att det kommer till dig snart!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Deepfling brukar alltid fixa fram paket, de har överlägset den bästa servicen så jag är säker på att det löser sig på något sätt. När posten slarvade och skickade tillbaka mitt paket skickade deepfling det en andra gång utan extra kostnad! Kanske blir det lite sent men de kommer garanterat leta reda på det!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar