VivanDivan

VivanDivan

måndag 13 februari 2012

Färgglada jeans, ett måste i vår…

Halloj bloggisar! Vidhåller fortfarande att måndagar suger efter dagen som gått. Har även idag en gräslig huvudvärk och känner mig sådär risig precis som när man har förkylning eller nåt på gång. Suck, inte igen….

Men nu är det slutgnällt. Har roat mig att surfa runt och kikat på lite vårnyheter och en sak som var och varannan kommer ha i vår tror jag är färgglada jeans av olika modell. Gina Tricot har det t ex på reklampelarna överallt och de ser ju bara sååå glada och vårfräscha ut. Ginas är dessutom till ett superpris: 199 kr. Finns i många färger, bl a dessa

gina

Här kommer några andra varianter. Ett par härligt gröna från Cheap Monday 399 kr (finns på Nelly.com)

CheapMonday_399

Eller varför inte ett par turkosa från Vila för 399 kr (Nelly.com)

Vila_399

Vill man vara lite diskret kan man ju ta en mer mild färg som dessa ljusrosa från Svea 799 kr (Nelly.com)

Svea_799

Eller de här ljusgula i olika nyanser från Zara 599 kr resp 399 kr

zara_599zara_399

Läckert blå från BikBok 299 kr

BikBok_299

Men de som jag verkligen blev såld på för ett tag sen när jag var in på G-star-butiken var dessa röda. En underbart lite ljusare röd färg och passformen är grym. Jag har min vanliga strlk 24/32 i dessa och G-star är väldigt stora i storlek så man kan lugnt gå ner en storlek. Jag har denna modell även i grått som ni kan se här, här och här (finns också hos Nelly.com)

G-star_1149

Jag har ännu inte hunnit inviga dem men det blir i veckan, det lovar jag så får ni se dem på min otränade bak :)

Så vad tycker ni? Kommer ni satsa på färgade jeans i vår? Snyggt, snyggt Sickan säger jag Smile

Nu ska jag utfodra två hungriga småttingar och sen blir det soffläge.

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. G-star jeansen är såå snygga ett par bor här hemma. Tyvärr inte mina utan dotterns och jag kommer till min stora sorg inte i dem. Kanske får köpa ett par egna för de är verkligen superläckra.
    Kommer passa dig kanon.
    Kram/
    Berit

    SvaraRadera
  2. Supersnygga! De lila från Gina var läckra också, priset med :) Kram

    SvaraRadera
  3. Wow, som en glasstrut med jeans! :-) Blev kär i de turkosa, men dina röda ser fierce ut också.

    SvaraRadera
  4. Dom skumtomtefärgade gick jag igång på! Även dom röda från G-star. Ska bli spännande och se vad du matchar ihop dom med!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Har tänkt precis som du och efter hela långa vintern så suktade jag bara efter färger. Ett par chinos-aktiga ljusrosa byxor har just fått flytta hit. Blev ett bar ljusgråa med, dessa har jag använt mycket redan!
    Superfint med färgade nedredel tycker jag! :)

    Linn
    vardagsstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  6. Turkosa! Sketasnygga!

    SvaraRadera
  7. Inget för mig men på dina rasben blir det ju skitläckert! Turkosa tycker jag var dösnygga! Kram

    SvaraRadera
  8. Kolla in HM också - de har jeanstights för 99 i fina färger. Investerade i ett par röda och ett par lila.

    Du som har så snygga ben kommer ju bli skitfin i såna där dessutom :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Yes I love it!
    Ett par dimrosa fick hänga med hem från Zaras i Malmö i helgen!

    Kramar på Alla ♥ dag till dig fina!
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar