VivanDivan

VivanDivan

onsdag 2 november 2011

Nervös…operation idag och fortsätter kavajveckan med HunkyDory

God morgon i stugorna! Hur har ni det? Jag har sån där jobbigt klump-i-magen-nervös-känsla idag. Hobbe katt ska opereras idag och det är lite jobbigt. Hoppas verkligen att allt går bra och att han får bli frisk. T lämnar honom nu på morgonen och jag ska hämta honom i eftermiddag. Håller alla tummar jag har nu…

Igår fick jag en hel kasse med trattkantareller från mamma och pappa och jag hade ambitionen att rensa alltihop men det var en sån där kväll ni vet då man inte orkar nånting. Tyckte det kändes som en bättre idé att lägga mig i sängen och läsa med barnen. Men tyvärr rensar ju svampen inte sig själv så jag har ju egentligen bara skjutit på eländet till idag då det måste göras…suck…men det får det väl  vara värt för det är ju såååå himla gott…

Idag kör jag vidare på kavajveckan med kavaj från Hunky Dory, jeans G-star, blus/top gamal Twist & Tango och skor Wildflower by Kenza.

P1180854P1180855P1180856P1180857P1180859P1180860P1180861P1180862P1180863P1180864

Vill man få en lite annorlunda look kan man sätta på en pälskrage (fuskpäls från Gina T förra årets).

P1180866P1180867P1180868

Pälskragen tycker jag är snygg även att sätta utanpå kappan. Här till ChillNorway Josephine Coat från i våras. Min absoluta favoritkappa som används flitigt…

P1180869

Jag är supernöjd med kavajen som fyndades från Tradera efter tips från fina Septemberflickan. Har letat med ljus och lykta efter den här kavajen då jag tycker Hunky Dory är mästare på att få till fina kavajer men de finns inte på så många ställen. Denna är mörkblå och heter Tailored equestrian Blazer. Tror den är från i våras och var riktigt dyr då. Så jag är sååå nöjd med mitt fynd och den var helt ny ser det ut som… :)

Nu till jobbet. Jag rapporterar ikväll om hur operationen gått. Jag hoppas och tror verkligen att det ska gå bra så min lille kattkille får bli frisk…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Å så fin du är i allt! Supersnygg kavaj och snyggt med pälskragen! Håller alla tummar jag har för lille missen, vet hur nervöst det är med de små djuren!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummar och tår för lilla Hobbe. Supersnygg kavaj!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för lille hobbiten. Hoppas det går jättebra


    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Håller tummarna för Hobbe och er!
    Kram kram

    SvaraRadera
  5. Håller också alla tummar och tår för lilla Hobbe! Supersnygg kombo också :) Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas allt är väl med Hobbe nu och att du fått hem honom som planerat!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Tack söta, rara ni för omtankarna

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar