VivanDivan

VivanDivan

lördag 19 november 2011

Nu kör vi P A R T Y!!!

Nu är jag hemma igen efter en eftermiddag med bästa tjejerna. Massage för de som ville, glöggprovning och allmänt mys och tjatter. Jag och Emilia har nu ett par timmar tillsammans och vi kör tjejgrejer här med discodans, hårfix och sminkning. Vi äter popcorn och myser för fullt för snart ska jag iväg igen med tjejgänget på party och vi får se vad kvällen bjuder på för skoj…

Kvällens stass består av klänning Only (sidenband har jag tagit ett hemma som skärp), strumpbyxor Lindex, skor Jeffrey Campbell och halsband Diddi.

Skål då bloggisar, snart p a r t y…

P1190531P1190530P1190524P1190527P1190533P1190536P1190534P1190532P1190538P1190539

Hoppas ni får en superfin kväll alla underbaringar därute

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Vilken snygg partypingla! Ett sådant halsband har jag med :) Ha så kul! Kram

    SvaraRadera
  2. Waaauuu!!!
    Du ser bare super godt ud!

    KRAM :)

    SvaraRadera
  3. Härlig party-outfit!!!
    Ha en kul kväll :-)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt kul kväll, snygga du :)
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Men vad snygg du är tjejen!!!
    Jag brukar kall min lilla sessa för Dockan. Men dej
    kallar jag nog för skyltdockan efter detta snygga inlägg på dig:)!

    kram ♥ CC

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar