VivanDivan

VivanDivan

lördag 19 november 2011

Odd Mollys underklänningar…nu är jag besatt…och en utedagens

Hallojsan! Nu ska jag strax iväg och träffa bästa tjejerna för en mysig dag och kväll. Jag åker hem ett par timmar och är med Emilia medans T och Felix åker på 70-årsmiddag. Sedan byter vi av igen och jag åker tillbaka och festar och går ut med tjejerna. Blir lite hattigt men ibland får det bli lite pysslande för att få ihop det så att alla blir nöjda. Och Emilia är inte ledsen heller. Hon tycker det är lite “viktigt” att ha halsfluss och att alla tycker synd om henne :) Dock är det inte lätt med penicilinet. Får truga en bra stund innan hon får i sig det…

Igår fick jag ju hem två fina Odd Molly Rock-a-fellow silk underklänningar och jag är nu frälst. Hur användbara är de inte. Under klänning eller kofta. Med tights eller över jeans. Perfekt plagg och det här är nog inte mina sista…

Idag har jag den i dark berry med jeans från G-star, kofta Chillnorway Amanda Blanket, skor Jeffrey Campbell och sleevewarmers Odd Molly (vet inte namnet på dessa)

Jag gjorde ett tappert försök att ta lite pics ute i den härliga solen men grannen som stod ute och skakade mattor måste ju trott jag var helt knäpp…

P1190500P1190496P1190497P1190501P1190502P1190503P1190504

Och så några inne…

P1190491P1190492P1190493P1190494

Nu kör vi lördag tjejer och killar (om det nu finns några killar som läser här)

Ha det gott

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

8 kommentarer:

  1. Supersnyggt! åh, kan du inte ta på din Canna cardigan på den? :-D
    Längden är perfekt på dig, på mig går den ner nästan över knäna men det gör inget..

    Kramar och ha en go lördagkväll!

    SvaraRadera
  2. Så snygg du är=) Älskar också OMs underklänningar, de är helt lovely!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder på fin outfit!!! Jag har bara en underklänning från OM men vill ha fler. Den kommer att bli väldigt utsliten snart annars :) Fler färger vore bra att ha, så att jag kan kombinera på fler sätt! Är rock-a-fellow likadan i modellen som Chrysalis? Vilken storlek har du, om man får fråga?
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Är det en 1:a du har i din?

    kram kram

    SvaraRadera
  5. Så snyggt! De klänningarna kommer du säkert att få mycket användning av...
    Härligt med utomhus-bilder och lite sol!
    Ha en härlig lördag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Så himla snyggt. Ha så mysigt med tjejerna i kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag frågade alltid mina barn då de var mindre om de ville ha mycket eller litet medicin? Då sa de "litet" såklart, och så fick de den rekommenderade mängden i allafall. De gick på det varje gång, hihi, värt att prova! Det kanske känns för dem som att de på något vis bestämmer!?

    Helena

    SvaraRadera
  8. Snygg som alltid kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar