VivanDivan

VivanDivan

onsdag 23 november 2011

Ju mer de spottar på mig, desto snabbare börjar jag blomma…

God morgon! Rubriken har egentligen inget med mitt inlägg att göra men jag har blivit helsåld på en låt jag hörde första gången i helgen och nu går den på repeat i lurarna kan jag säga. Sååå himla klockren text och den är min nya peppinglåt när det är tungt på jobbet t ex :)

Visst är den skön?

Jag är för övrigt rätt off just nu. Helt otroligt mycket på jobbet. Har blivit sena kvällar hela veckan och jag har inte ens orkat starta datorn när jag kommit hem. Därav lite dålig uppdatering här och ännu sämre på att läsa oss alla andra och svara på kommentarer. Den här veckan kommer nog tyvärr fortsätta så så jag hoppas ni har överseende. Jag ska försöka samla ihop alla frågor jag fått senaste tiden och göra ett svarsinlägg. OK?

Dagens tröttfia idag i nya favvounderklänningen från Odd Molly. Rock-a-fellow silk underdress i dark berry, kofta Odd Molly Avoriaz tunic i powder och stövlar Björn Borg. Fjäderörhängen från Ur & Penn

P1190578P1190584P1190585 - CopyP1190582 - CopyP1190577P1190575P1190576P1190573 - CopyP1190581

P1190583 - CopyP1190580P1190579

Nu är det stress iväg till jobbet igen och antagligen blir det sent ikväll också. Får bara hoppas barnen är vakna ikväll när jag kommer. Inte kul som igår t ex då de redan somnat när jag kom hem. Det innebär att jag fick träffa dem typ en timme på morgonen medans det var stress för att göra iordning oss för jobb och förskola. Ingen kvalitetstid alls. Det suger big time…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Stortskön låt! Super fin dagen också! Ta hand om dig Kramar

    SvaraRadera
  2. Störtskön skulle det vara och superfin :) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja inte syns det på dig att du är trött i alla fall, du är lika vacker som vanligt! =)

    Det här lågtrycket får en ju att vilja dra täcket över huvudet och stanna i sängen hela dagen med en bok eller nåt. Till och med Esmeralda är trött på morgon nu, vi hade en mysdag där hon skolkade från dagis i måndags för vi var så trötta hon och jag.

    Nu har halva veckan gått och snart är det helg = sovmorgon.

    Ha de nu så mysigt i dag!

    Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Underbar outfit!!! Varför skickade jag tillbaka min kofta??? Kram!

    SvaraRadera
  5. SÅ fin du är i din kofta, helt klart årets favorit för min egen del. Har det precis som du just nu....bläää.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  6. Du är i alla fall ursnygg som vanligt om det är någon tröst! Koftan klär dig så bra :-)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Håller med alla ovanstående :) Du kanske borde lyssna mer på P3 om du har tid? Bästa kanalen och bästa musiken :)
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Heejsan.. Gillar verkligen alla dina kläder, du är alltid såå otroligt snygg :)

    Kraam från mig..

    SvaraRadera
  9. Hoppas den stressiga perioden snart är över så du hinner att njuta av familjen lite. Snygg som alltid är du!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Snyggt! Den koftan är underbart fin och du har matchat den så snyggt :-)
    Kramar Helena

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar