VivanDivan

VivanDivan

torsdag 24 november 2011

Komsi komsi snö….

Nä, nu får det väl ändå komma lite snö. Fy så mörkt och trist och regnigt det är. Och på söndag är det 1a advent. Det känns det definitivt inte som. Jag älskar julen i vanliga fall och längtar vanligtvis tills man får sätta upp stjärnor och adventsljusstakar men iår är jag bara för trött så jag orkar inte tänka på det. Ingen bra känsla alls och därför hoppas jag att det kommer lite snö snart så man får tillbaka julglädjen. Dessutom blir det vackert och betydligt ljusare. Att det ska skottas och att det blir halt struntar jag faktiskt i för nu VILL JAG HA SNÖÖÖÖÖ! :)

Kanske ska ta fram lite julskivor nu och lyssna på så man kommer in the mood.

Dagens idag är inte det minsta julig men väl rätt mysig. Klänning Odd Molly suiteheart dress strlk 1, sockor Odd Molly Jacquard long socks i viktoria om jag inte minns fel, kofta Odd Molly Canna Cardigan i lite brown. Halsband och örhängen Ur & Penn. Stövlar Swedish Hasbeens och ponchon är KappAhl

P1190606P1190608P1190607P1190609P1190603P1190602P1190601P1190600P1190599

Antagligen blir det lååång arbetsdag idag igen så jag är tveksam till om det blir något mer inlägg. Men jag måste nog ta och visa en helt underbar sak som jag köpte av en fin bloggvän och den kom i tisdags. Sååå nöjd…

Ha en bra dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Canna cardigan är så fin i den där färgen, jag vill också ha. =)

    Snö vore inte så dumt, tänk vad mycket ljusare det skulle bli då och kanske bilen och allt inte skulle se så skitig ut.

    I morgon är det i alla fall fredag, jippie!

    Ha nu en kulig dag på jobbet!

    Kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Mysig dagens men näää ingen snö :D
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så fin du är i jeansklänningen! Och jo, det lyser upp en aning med snö, men själv hoppas jag mer på sommarvärme istället. Tiden är ur led så det är lika bra att utnyttja det. Kram

    SvaraRadera
  4. Nä, ingen snö tack:) Jag tycker det är bättre utan, men den får gärna komma julveckan. Sen tror jag Sissi klarar sig bättre utan snö om hon nu är vilse.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Sa fin du var idag, gillar den med canna cardigan massor. Ha det bra, snart Fredag! kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar