VivanDivan

VivanDivan

lördag 12 november 2011

Efterlysning…jag kan bara få för mig saker

God morgon bloggisar! Har ni varit med om det där fenomenet att ni får ett plagg på hjärnan och så går man och ältar det om och om igen tills man hittar det? Det får jag ofta och det är så drygt. Just nu är det underklänningar som spökar i hjärnbalken. Närmare bestämt Odd Molly Rock-a-fellow silk slip dress i dessa två färger som jag sååå gärna vill ha…De är från vårens kollektion förstås så de finns inte på så många ställen men om nån har en att sälja till mig skulle jag bli jätteglad :)

Dark berry

15553

Vintage powder

16126

Storleken ska vara 1.

Maila mig gärna i s f på adress:

vivandivangoesfashion@gmail.com

♥Puss & Kram♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. God morgen.
    Jeg har sendt deg en mail om den ene av de du ute etter.

    SvaraRadera
  2. Hei igjen.
    Får bare mailene i retur, så da tar jeg det her.
    Jeg kan kanskje hjelpe deg med den i Vintage Power. har en helt ny og ubrukt i str 1.
    Den er dessverre litt for liten for meg ,så den kan du få kjøpt.
    send meg gjerne en mail barbro@batex.no

    SvaraRadera
  3. Hej Vivvi!
    Den understa dvs. vintage powder har jag just nu ute på Tradera i strl. 1. Den är sprillans ny och endast provad i butik. Tagsen finns naturligtvis kvar. Auktionen går ut i morgon, så håll koll om du är intresserad. Sen lägger jag ut min fina Sidesaddle dress i royal-färgen i morgon kväll. Den använder jag alldeles för lite. Kram!

    SvaraRadera
  4. Hallå.
    Ville bara tipsa om att underklänningen i dark berry ligger ute på blocket för 600kr. Annonsen kom in 10 nov. Lycka till! MVH/ Angelica

    SvaraRadera
  5. Satte en link via mailen - hoppas du hittar dem =) Hade själv samma problem med HunkyDorys Bravazzo bell cuff dress i svart, lyckades till slut hitta den i Danmark (lisen.dk, också en mycket trevlig nätbutik). H. Pia

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar