VivanDivan

VivanDivan

torsdag 17 november 2011

Inget “Blocket-paket” än och lilla sjuka snuttan…

Halloj! Här har vi haft en lugn dag jag och Emilia. Eller rättare sagt, hon har sovit och jag har jobbat. Tänk att det ska hända en massa kaos på jobbet så fort man är borta. Slår liksom aldrig fel…tur man kan jobba hemma i a f…

Var precis ut och kikade i brevlådan också och inget paket från min “Blocket-affär” som jag berättade om här. Säljaren mailade mig i tisdags och skulle skicka paketet då efter skolan så i o f kan det ju fortfarande dyka upp men nu börjar jag bli lite nervös. Shit, ska man råkat ut för en bedragare? Hon hade i a f personnumret som personkonto och det stämde med personen och telefonnummer stämmer också så det kanske går vägen…

P1190440

Vi pärlade armband till varandra också på förmiddagen en stund. Hon fick det jag gjorde och jag skulle få det hon gjorde men det blev lite jobbigt för sjuklingen så jag får nog mitt senare…Hon har i a f på sig mitt alster. Tjusigt va?

P1190441

Tycker sååå synd om de små när de är sjuka. Nästan så man lider själv när man ser att de mår dåligt. Hon vill varken äta eller dricka och blir hon inte bättre till imorgon får vi åka till doktorn tror jag. Så ont i halsen känns inte som en vanlig förkylning och dessutom rätt hög feber också…

P1190444

Nu ska jag jobba lite igen.

Ha det gott

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Stackars liten, man ser verkligen feberrosorna på kinderna. Om det inte blir bättre så måste du nog åka till doktorn.

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla söta Emilia. Hoppas hon kryar på sig snabbt.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lilla söta snuttan, inte kul när de är sjuka! Hoppas hon kryar på sig snabbt! Och hoppas Blocketaffären går i lås. Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar