VivanDivan

VivanDivan

lördag 5 november 2011

“Veckans Kombo”–stående inslag?

God morgon bloggisar! Jag tänkte att jag skulle försöka ha ett stående “Veckans Kombo” här varje vecka där jag sätter ihop en outfit jag tycker är snygg just NU från olika shoppar och märken…Kanske inte nån som är intresserad men jag tycker det är lite kul. Sen får man försöka se om man kan återskapa nåt liknande med kläder man har…

Här kommer då denna veckas kombo…

Veckans Kombo

Klänning Ester Elenora Laura dress, underklänning Ester Elenora Lace Underdress, pälskrage H&M, strumpbyxor KappAhl och skor Jeffrey Campbell

Ha en bra dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Skitbra idé! Alltid kul med lite inspiration :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul idé! Tycker absolut att du ska fortsätta med den. Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera
  3. Snygg kombo, men det betyder att jag behöver inhandla vinröda strumpbyxor för det har jag inga:) så kan jag ha den på mig.
    Superbra idé jag är urusel på att se vad som passar ihop i varje fall på mig själv.
    Ha en härlig helg Kram/ Berit

    SvaraRadera
  4. Vad roligt med lite inspiration. Ska bli roligt att se vad du får till framöver.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar