VivanDivan

VivanDivan

söndag 13 november 2011

Nu kör vi mix-match till max och farsdagsmiddag

God morgon i ottan! Här är det inga sovmorgnar så långt ögat når. Strax dax att fara iväg på gympan. För mig är det inga problem att gå upp tidigt men barnen är mer trögstartade. Det blev ganska sent hem igår för vi var hemma hos mina föräldrar på lite “farsdagsmiddag”. Som alltid supergott hemma hos mamsen och papsen och både T och jag var lite sugna på ett glas vin så vi bestämde oss för att ta Taxi hem. Vi brukar annars alltid turas om att köra så barnen har aldrig åkt Taxi förut och det var ett riktigt äventyr. De tyckte det var superspännande. Tänk så lättroade barn är :)

Körde en lite skum kombo igår som jag egentligen bara haft i huvudet förut och jag förbannar min kamera som inte kan återge färgerna rättvist för det såg faktiskt bättre ut i r l men ni får väl tänka er istället.

Klänning Odd molly Up-to-me-ism strap dress i powder som jag köpte av finaste Hilde för ett bra tag sen nu men inte använt än. Såååå fin är den men en storlek större än den i chalk jag har så lite stor är den. Detta är en 1a och 0an sitter faktiskt bättre på mig men den är så fin så den får stanna. Kommer användas mer i sommar dock…

Till har jag kofta Odd Molly Canna cardigan i lite brown strlk 1 (supersnabb leverans från Minzo-rean i veckan). Inte ett dugg sticksig faktiskt utan supermjuk, varm och go. Odd Molly Jacquard long socks och skor Sweedish Hasbeens.

P1190301P1190303P1190314P1190302P1190307P1190313P1190309P1190310P1190311P1190308P1190312P1190306P1190304

Vad tycker ni? Too much eller funkar det?

Nu ska vi sätta lite fart här. Vi ses och hörs

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Absolut inte too much! Du är jättesnygg i klänningen, hoppas du får mer glädje av den än mig:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vad snyggt! Den koftan är min absoluta favvis för tillfället. Kram!

    SvaraRadera
  3. Perfekt, koftan gillar jag mycket:)
    Kram/ Berit

    SvaraRadera
  4. OJ, så fin du är idag! Finfin kombo!! Ljuvlig klänning!!
    KRAM FINA DU!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar