VivanDivan

VivanDivan

tisdag 1 november 2011

Kokobom smurf smurf…jag är nog lite infantil trots allt….:-)

God morgon bloggisar! Idag är det friska barn och även frisk och pigg mamma. Igår kväll var det lite skumt i magen både för mig och barnen. Ingen åt nåt på middagen och jag hade gräslig magknip så jag tänkte det kunde vara magsjuka på g men icke. Idag är vi pigga och glada.

Förskolan är stängd idag så barnen ska vara hos farmor och farfar och jag ska fara iväg till jobbet om en stund.

Idag blir det smurfhits för hela slanten i bilen. Vi har den skivan på barngympan och barnen älskar den. Och i ärlighetens namn…det svänger ju :-) Lyssna bara på den här…

Så nu Camilla Thulin får du kanske vatten på din kvarn för jag är stolt att erkänna att jag nog är lite barnslig i a f :-)

Dagens idag består av nya kavajen från H&M som inhandlades i helgen, blus också H&M (Conscious collection), jeans G-star och skor Lundberg (fyndade till vrakpris på rea).

P1180832P1180828P1180829P1180833P1180834P1180831P1180830P1180835P1180837P1180838P1180840

Nu smurfar vi vidare här idag så får vi se vad dagen har för smufigt att bjuda på.

Ha en riktigt smurfig dag bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Hej! Har sett att du beställt en del från Johnnys boutique, hur mycket tar dom i frakt? Stämmer det att dom tar 50 dollar i frakt? Låter väldigt dyrt? Lika dyrt som plagget jag tänkte köpa men avstod pga frakten! Kommer du ihåg vad du fick betala?
    Mvh Suss

    SvaraRadera
  2. Ja, där var det bestämd, jag måste ha kavajen:) Du är skitsnygg i den. Alla blir glada av smurfer.
    Kram

    SvaraRadera
  3. OJ, va snygg du var i din fina kombo idag!! SUPERSNYGG!!
    KRAM fina du!!

    SvaraRadera
  4. Suss: Det stämmer med att de har ganska dyr frakt. Har för mig att det var runt 50$. Lönar sig bara om man beställer fler grejer...

    Hilde: Tack söta. Ja, den var ett riktigt fynd och kommer bli toppen på dig :)

    Odd Molly-holic: Tack söta :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg outfit!!! Och vilka skor!!! Vad läckra de är!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Helena och Linda: Tack rara

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar