VivanDivan

VivanDivan

torsdag 3 november 2011

Jag är så himla klantig…

God morgon sötisar! Tack så jättemycket för alla värmande ord igår både före och efter Hobbes operation. Betyder jättemycket att ni är så goa…

Igår var det svamprensning för hela slanten. Fy vilken tid det tog. Jag och T satt och tittade på en film samtidigt men jag tror inte jag kom isäng förrän efter tolv och då kunde jag inte somna så det blev inte mycket sömn inatt.

Dagens idag blev kavaj Fornarina Mercy Jacket, skjorta Minimum, jeansleggins G-star och stövlar Björn Borg…

P1180899P1180888P1180903P1180900P1180896P1180894

Det är maskerad på förskolan idag igen för alla avdelningar så det var bara att ta fram sminket och hårfärgen igen för såklart ville mina små vara utklädda lika som i fredags. Kläderna har de dock packat i väskan och ville byta om där.

P1180889

Min lilla spextjej :-)

P1180890

…och min lite lugnare piratkille

P1180897

Vet  ni, jag undrar om man föds klumpig eller om man blir det av någon anledning. Jag är sådär otroligt klumpig. Tappar saker, slår mig på tår och knän slår sönder saker, tippar ut saker mm. Blir vansinnig på min klumpighet men jag vet baske mig inte hur jag ska bli mindre klumpig…

Igår tappade jag t ex en fin skål i golvet när jag tog rätt på disk. Typiskt mig, vet inte hur mycket porslin och glas jag slagit sönder i mitt liv…

IMG_0299

Ha det gott idag nu alla goa

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Då delar vi den där klumpig~genen..jisses vad jag har haft sönder både mig och saker..gör nästan lika ont de där bägge:):) stor kram snyggo du:)

    SvaraRadera
  2. Där jag kommer ifrån säger vi att när man tappar saker så är man räddad från en skada som annars hade drabbat en själv. Så det är bara att se positivt på det :) Kramar

    SvaraRadera
  3. Bra tips där från Minoo. Hellre på golvet än foten.
    Snygg är du som alltid.
    Kramar från monstret
    <3

    SvaraRadera
  4. Här i hemmet är det maken som är klantig saker, men jag ska absolut tipsa honom om Minoos tips:) Hur många underbara kavajer har du kvinna? :) Den du visar är supersnygg.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Too di Boo: Skönt att höra att man inte är ensam :)

    Minoo: Mycket tänkvärt och bra ordspråk. Måste jag börja köra med :)

    Lingonberrie: Ja visst var det finurligt! Tack sälla du

    Hilde: Ja, Minoo hade ju verkligen kloka ord här :) Har nog avverkat de snyggaste den här veckan :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar