VivanDivan

VivanDivan

måndag 28 november 2011

Hej mitt vinterland….

God morgon! Vet ni hur min värld såg ut imorse när jag gick upp?

Jo, det ska jag tala om. Såhär minsann:

DSC_1661DSC_1662

Snö i gräset och snö på biltaken. Underbart. Äntligen lite ljus i mörkret säger jag. Dock lite läskigt för vi har bara fått på vinterdäcken på en av bilarna men jag drog det längsta strået och fick dubbdäcken eftersom jag skulle skjutsa alla barn och dessutom har jag längre väg till jobbet. Måste se till att få på de där himla dubbdäcken på den andra bilen snarast. Kanske får gå till lilla pappa och be lite snällt :). Han är hemma mycket på dagarna så han kanske kan ha tid. När vi kommer hem i veckorna är det ju redan mörkt och då är det inte kul att stå ute och byta däck…

Dagens idag består av förra årets julklappsklänning från T. Odd Molly Ka-ching plain dress i military strlk 1, sjal Diddi och stövlar Björn Borg.

P1190729P1190730P1190731P1190732P1190733P1190734P1190735

Hur har ni det hos er? Har ni fått nån snö än?

Härligt tycker jag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Nämen har du snö?! *avis*

    När jag tittar ut genom fönstret här skiner solen och gräset lyser grönare än någonsin, plusgrader har vi också. Kanske lite svampplockning i dag. ;-)

    Fin i ka-chingen är du också.

    Ha nu en kulig dag på jobbet!

    Kraaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Snö? Nej såklart ingen i skåne..:-( Jag vill faktiskt ha det nu. :-D
    Fin du är och ha en skön velourmåndag!
    kramar

    SvaraRadera
  3. Oj - men på Hornsgatan är det snöfritt än så länge :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh har ni snö! Här är det vårlikt! Åkte moppe idag och det var riktigt skönt :) Men längtar ändå lite efter snö. Jättefin stass! Kram

    SvaraRadera
  5. Fy tusan! Jag vill absolut inte ha snö! Just för bilkörningens skull.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ingen snö i Småland men ett centimeter tjockt täcke kan det få komma sen räcker det=)
    Jättefin kombo i dag på dig snygging!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera
  7. Är allt lite sotis på din snö:) Kram!

    SvaraRadera
  8. Vilekn lycka att du fick snö:) Jag är glad den inte är här..
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar