VivanDivan

VivanDivan

måndag 7 november 2011

Så ont, så ont i magen…och Nova Star kids

Halloj bloggisar! Jag har nu legat i ett par timmar med fruktansvärda magkramper och illamående. Måste vara magkatarren som inte riktigt gillar något jag pillat i mig för jag tror inte jag är magsjuk…men man vet ju inte. Så nu har jag förlfyttat mig med barnen till sängen och de får titta på en film istället för saga för det kan ju inte vara kul att höra vartannat ord som ett stönande av ont…T är ute och springer. Han har fått nåt ryck här senaste tiden och ska åka Vasaloppet i vinter. Herrejösses, för tidig 40-årskris kallar jag det :)

Lovade ju imorse att jag skulle lägga ut lite bilder på mina små som skulle fotograferas idag på förskolan och vilka kläder vi valde ut. Det blev Nova Star för hela slanten nästan och iår körde vi på randigt. Gillar att syskonmatcha dem och gör det så fort det går. Där är ju Nova Star toppen för det brukar finnas klänningar och tishor i samma tyg…

Det blev en “coolingpajas” och en liten “surpuppa” på bilderna…gissa vem som är vem? :-) Emilia i klänning Nova Star, strumpisar Lindex, boots Kavat och sjal min gamla. Felix byxor och tröja Nova Star och skor Timberland.

P1190154P1190148P1190127P1190155P1190130P1190150P1190126P1190153P1190157P1190137

Emilia var riktigt sur imorse på nångot men jag minns just nu inte vad. Syns kanske på bilderna…lilla tufflan…Nu är det dock en glad och go tjej jag har bredvid mig…

Nu ska jag återgå till att ligga och vrida mig i magontet men det var ganska skönt att lägga en varm laptop på magen när man ligger i sängen. Kanske får ha den som sängsällskap inatt ha ha…

Kul i a f att man kan skratta åt eländet. Kanske borde ta och gå till doktorn en dag snart…or not…we’ll see…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. Krya på dig..dumma mage..Det är inte alls kul när det blir så..MEN sockersöta barn:))) kram..

    SvaraRadera
  2. Stackars dig och magen....uhh. Det är inte treo som spökar? Ta hand om dig och hoppas att det släpper snart.
    Dina busungar är sååå söta..jag älskar att se bilder på dom i bloggen..

    Många kramar och krya på dig!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  3. Oj usch vad jobbigt - hoppas att det går över fort! Kunde inte låta bli att flina när jag såg lillskruttan trots att det är så jobbigt att vara så där missnöjd.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Så söta din barn är!!! Och lilltjejen är riktigt tydlig med sina känslor...
    Hoppas du kryar på dig! Magvärk kan vara besvärligt, men jag råder dig att besöka läkare om det inte blir bättre...
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
  5. Men din stackare, hoppas du kryar på dig snabbt. Barnen är så himla söta, även E som inte är på sitt bästa humör. Det är inte alltid lätt att veta vad det beror på då de ändrar sig humör så snabbt.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men oj, vad söta bilder! Haha.. hon ser lite sur ut ja. Och krya på dig med besked! Kram

    SvaraRadera
  7. Usch, är det din tur nu, pi katten! Magont är inget kul, och det ska tas på allvar. Mitt var just en elak magkatarr och med rätt medicin så är jag nu helt symtomfri. Gå till doktorn, är det en magkatarr så är det väl värt besöket.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Usch och fy för magkatarr:( Fina barn du har! Kram

    SvaraRadera
  9. Klart du ska gå till doktorn! Inte att leka med när det är magen som spökar!!
    Hoppas du är bättre nu iaf.

    Söta kids! det syns rätt mycket att lilla fröken hade en surmorgon. Men lika söt för det! :-)

    KRAM!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar