VivanDivan

VivanDivan

tisdag 8 november 2011

Varm om fossingarna i high heels?

God kväll sötnosar! Idag fick jag ett riktigt härligt och efterlängtat paket. På Nelly.com hade de fått in Jeffrey Campbell Lita Fur och jag blev lite kär. Tänk att kunna gå i high heels hela vintern och inte frysa om fossingarna. Dessa är det nämligen teddyfoder i. I övrigt ser de ut som de vanliga Lita men oj så mjukt och gosigt med varmt foder :) Mycket nöjd är jag….

P1190174P1190175P1190177

Inte mycket mer än så tänker jag skriva idag. Nu ska kidsen nattas och sen ska jag ägna mig åt något så otroligt hjärnstimulerande som att läsa Veckans NU! När jag var och handlade lite schampo idag och stod i kassan kunde jag inte låta bli att köpa denna. Sååå sugen på att läsa lite Hollywood-skvaller. Snacka om verklighetsflykt för en annan :-)

P1190178

Ha en fin kväll nu sötisar så hörs vi imorgon. Blir antagligen en liten bloggenad också om jag kan slita mig från tidningen :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Snygga skor, men jag fattar inte hur du fixar att gå med dessa. Jag klarar inte ens av mina Hasbeens:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. OMG!! Du kan verkligen hantera klackar du ;-) Jag skulle ha brutit båda banen innan jag ens tagit mig ut till bilen. All heder till dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jäää vilka skor! Supercoola och det låter så skönt att ligga i sängen och läsa tidningar..
    Kram och suss gott!

    och om jag ser klänningen så hojtar jag. Såklart!

    SvaraRadera
  4. Ååååå satan va avis jag blir.... :)

    SvaraRadera
  5. Supersnygga Viviskor! Jag har också svårt för för högt, får så in i bombens ont i fötterna...;) Myyys med det ulliga i dom! Kollade in dig i OMS klänning nedan...oooo så snygg!!

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar