VivanDivan

VivanDivan

torsdag 10 november 2011

Downside up hood jacket…it was

Hallojsan bloggisar! Nu har jag haft min nya vinterjacka i snart två veckor men har inte använt den förrän första gången igår. Jag valde ju mellan Odd Molly Downside up hood jacket och Peak Performance och det blev till slut Odd Mollyn. Det var Sid & Sally som fick mig att bestämma mig då de hade 30% rabatt och då slog jag till…Har velat fram och tillbaka om jag gjorde rätt och om jag kommer ångra mig men jag tror den här blir perfekt i vinter…

P1190204P1190205P1190206P1190209P1190207P1190208P1190212P1190210P1190211P1190214

Färgen är dark grey och storleken är 2. Jag har provat en 1a och den satt bra förrutom i ärmarna som var lite korta så jag gick upp en storlek. I denna finns det gott om plats för en tjock tröja under också så det blir perfekt :) Jag tror jag kommer trivas jättebra i den här…

Det går ju också att dra åt den i midjan för me figur om man vill som produktbilden nedan. Snyggt det med…

68812011841171425844109_LARGE

Ha det gott bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Jättefin och i den kommer du absolut inte att frysa! Härlig färg också. Kram

    SvaraRadera
  2. Ahhh visst är den underbar! Älskar min med :) Kram

    SvaraRadera
  3. Mmmm den ser urmysig ut - blir lite sugen ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jackan är skit-snygg! Bra köp! Kram

    SvaraRadera
  5. Bra köp! Den är skitsnygg och säkerligen jättevarm:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Supersnygg är du i den!
    Jag har samma variant från förra året och den har jag haft massor. Gick också upp en storlek till en 2:a vilket jag inte ångrat. Den blev en sådan favorit att jag även köpte den midjekorta varianten i rosa/lila på rean. Den är riktigt snygg till stuprörsjeans och stövlar. Kram!

    SvaraRadera
  7. Fasiken vad snygg den var..å du i den:)) färgen är kalasfin:))

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar