VivanDivan

VivanDivan

lördag 19 november 2011

Veckans Kombo

God morgon bloggisar! Här är man uppe med tuppen. Vaknade halv sex och det var ingen idé att ens försöka somna om så jag sitter och surfar lite nere i soffan med tända ljus och myser för mig själv. Ska nog titta på en film nu tror jag…

Veckans kombo består av top ChillNorway Garder Blouse i sand melange. Finns nu på rea hos Alvas Hus. Till det byxor med lite vaxad yta från Lindex, mysig sjal från Hunky Dory (finns hos Nelly) och stövlar sköna UGGs från Country Dreams bl a. Ska nog plocka fram mina UGGs nu. Gosigare stövlar finns ju inte även om hipphetsfaktorn kanske inte är den högsta men det struntar jag i. Sååå sköna ju…Örhängena är “Bud to rose by Diddi” och finns hos Blingit.

w1146

Sen måste jag börja fundera vad jag ska ha på mig på tjejfesten ikväll. Har faktiskt glömt bort det med alla sjukor hit och dit. Tror det kan bli en enkel svart klänning med mönstrade strumpisar och heels.

Ha en fin dag så hörs vi senare

 

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar