VivanDivan

VivanDivan

måndag 7 november 2011

Kaosmorgon och “dagisfotografering”

God morgon bloggisar! Idag har det varit en sån där riktig kaosmorgon och vi är riktigt sena så det blir en snabbloggning här. Ni vet såna där morgnar då allt går fel och barnen känner garanterat av det för de blir alldeles omöjliga såna morgnar. När mamma är stressad blir barnen motvals. Måste hänga ihop. Hur upplever ni det?

Dessutom har jag knappt sovit nåt inatt för jag har haft sån klorallergiklåda i ögon och hela kroppen. Men det får det vara värt ibland för barnen älskar verkligen att bad i badhuset…

Dessutom sprang jag och letade efter Hobbiten som skulle ha sin medicin. Han har börjat lära sig det där att det är medicindags morgon och kväll och springer således och gömmer sig på ställen där han är omöjlig att få tag på. Grrrrr, skönt att det bara är några dagar kvar på kuren nu…

Emilia lekte med min telefon och la den nånstans på nåt enligt henne fiffigt ställe som hon glömde bort. Gick inte att ringa på den heller för den var urladdad så det var ett telefonletande också och det gör ju inte stressmomentet mindre…

Tur jag hade planerat redan igår vad de skulle ha på sig idag för det är dagisfotografering. Emilia bestämde själv att hon skulle ha sidenband i flätorna imorse och det är ju lättare sagt än gjort att hitta sidenband. Så nu tog jag och klippte av ett svart band som egentligen ska sitta i en av mina klänningar men det skiter jag fullständigt i just nu i stressen :)

Dagens idag blev Odd Molly Artwork silk tunic i chalk strlk 1, underklänning från Cream och stövlar JSFN.

P1190138P1190142P1190143P1190146P1190159P1190144P1190145

Återkommer ikväll med lite pics på barnen när de var dagisfoto-fina :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Jag blir smått galen av sådana morgonar, men med barn så kan det ofta bli så. Du är jättesnygg i dagens!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygg dagens! Måste börja använda min...

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Så snygg du är i den fina Artwork silken!!!
    Kram
    Helena

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar