VivanDivan

VivanDivan

tisdag 1 november 2011

Här kör vi vidare med smurfarna…Felix rockar fett

Hola amigos! Här kör vi vidare på smurftema idag. Lyssnade både på väg till och från jobbet och har haft smurflåtar på hjärnan hela dagen…herregud…hur man nu kan tycka det är bra….ja ja…

Felix har precis rockat loss här hemma och körde hela kittet som rocker. Bytte om själv och kom ner med gitarren. “Mamma, sätt på smurfrock!”

OK då! :)

 

P1180841P1180843P1180842P1180844P1180846

Undrar just hur länge den där gitarren kommer vara hel. Jag kan ju säga att den här lile mannen averkat några stycken på sina fyra år :)

P1180845

Nåt rockband därute som behöver en ny gitarrist kanske?

P1180847

Hard rock….de e cool ja

P1180848P1180849P1180852

Yeah

P1180853

Emilia skulle också showa men blev sur för jag spelade fel låt. Hon är inte helt pigg än min lilla tös så det blev inget. Nu kör vi softning i soffan istället med lite Bollibompa och tända ljus.

Ha en superfin smurfkväll bloggisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. FIna, tack tack, jag ska ringa Tullhuset imorgon och fråga:) Hoppas:) stor kram till både dig och små supersöta blå smufrockare:)

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, en stor-rockare det där:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Too di Boo: Hoppas du får tag på den. Sååå fin och jag ställer gärna upp om du behöver hjälp att bulvana...

    Hilde: Mmm, vet inte riktigt vart det ska sluta :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar