VivanDivan

VivanDivan

tisdag 7 februari 2012

“Flirtini”…oj, vaför sån prisskillnad? Då kan fingrarna inte låta bli…

Halloj! Kikar in en snabbis bara här. Idag var jag in en snabbis på Tintinstyle och kikade på deras news. Och såg då underbara Odd Molly Flirtini Hood jacket i vintage white som jag såg på nån inspirationsbild nånstans men sen inte sett i nån förboknings-shop.

flirtiniVintageWhite

Så till grejen, i den webshoppar jag har sett den har den gått för över 2000 kr (i andra färger) men hos Tintinstyle kostade den bara runt 1000….

flirtiniVintageWhiteback

(bilder lånade från Tintinstyle)

Är inte det skumt?`Och eftersom jag dog lite när jag såg den första gången till de vita jeansen som jag redan beställt var jag ju bara tvungen att klicka. Och jag har fått leveransbekräftelse och allt så det stämde väl med att den var billigare. De har den även i den mulit-färgade varianten som är sååå härligt glad så in och fynda ni som är sugna på den….

Uppdatering: Ser nu efter att jag fått kommentarer här nedan att de ändrat priset på koftan och nu kostar den 2199 kr så den måste varit felmärkt ett tag där och jag hade visst tur. Har ju fått orderbekräftelse och bekräftelse att de skickat den så jag hade nog grym tur. Nu känner jag mig nästan dum för de på Tintinstyle grämer sig säkert jättemycket för att det blev fel. Hoppas, hoppas ingen anställd får massa skäll av chefen där nu….Ledsen

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Jättefin, men den kostade över 2000 kr när jag var inne och kollade. Annars hade jag beställt den bums.
    Mvh M

    SvaraRadera
  2. 2199 kostar den på Tintinstyle?
    Hälsningar Cattis

    SvaraRadera
  3. ja du har gjort ett fynd innan de insett att de märkt den fel tror jag. Bara och säga grattis

    SvaraRadera
  4. Grattis till ditt fynd:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Men du den var ju jättesnygg! Jag har inte sett den förut. få se hur länge de har kvar priset då måste in o kolla nu:)
    Kram!

    SvaraRadera
  6. och nu har de upptäckt det för priset är nu 2000drygt så grattis!:)

    SvaraRadera
  7. Ja, felmärkt måste den ha varit. Grattis. Hoppas du får den till det priset nu. Kram

    SvaraRadera
  8. Vilken grej?
    Jag såg i en annan webshop att jeansjackan kostade 2400 kr mot 1900 kr i en annan. Skumt..

    Kramar och ha en fin kväll sötaste Vivvi!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar