VivanDivan

VivanDivan

torsdag 23 februari 2012

Till Salu–Wigwam almost black

God kväll bloggisar! Här kommer ett till-salu-inlägg igen och den här gången är det Viktoria som vill sälja fina fina Odd Molly Wigwam i almost black strlk 1. Hon vill ha 900 kr för den. Den är bara använd två gånger så i absolut nyskick.

Kontakta henne på mail:

rojven@hotmail.com

Uppdatering: SÅLD

138862111_1138862111_3

Jag har själv denna och den är verkligen sååå fin. För storleksinfo så har jag den i strlk 0. Den är ganska stor i storlek m a o.

P1030244P1050127[5]

Så skynda fynda mina vänner. Själv måste jag ju absolut ta och använda min å det snaraste

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar