VivanDivan

VivanDivan

onsdag 8 februari 2012

När F väljer bok blir E arg som en tok

Vi läser ju alltid sagor på kvällen och så också ikväll. Testade en ny grej dock för att få lite spänning. Annars får de välja en eller två böcker var men ikväll skulle Felix få välja själv och så ska Emilia få välja imorgon. Tänkte det skulle bli lite spännande med överraskning för den som inte valde men ack vilken flopp insåg jag när jag såg Emilias min... Guess why? :-)

Ikväll ser det ut att vara nästan fullmåne som lyser in rakt i ansiktet på mig. Kan bli sömnlöst m a o....

Har verkligen varit helt off idag. Satt som en robot idag på jobbet och liksom bara gjorde det jag skulle utan att tänka liksom. Sen fick jag en sms-avi idag också och hör och häpna, jag orkade inte åka förbi och hämta det (tar ca 5 min extra på hemvägen). Då är man trött:-)

Så nu blir det natti-natti. Ha en fin kväll alla ni därute som säkert orkar vara vakna betydligt längre än mig...

Puss & Kram

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Kanske inte helt en tjejs drömböcker nej. Hoppas du får sova så du känner dig lite piggare i morgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj då är du nog väldigt trött :)
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar