VivanDivan

VivanDivan

måndag 13 februari 2012

“Man ska inte hata”

God morgon! Vet ni, jag tror faktiskt helt uppriktigt att jag HATAR måndagar. Min mamma säger alltid “Man ska inte hata” men måndagar hatar jag väääldigt mycket :) Det är segt att komma upp, lååångt till helg och alltid en hög tråkjobb man förträngt över helgen när man kommer till jobbet. Och när man kommer hem är man så trött att man ändå inte orkar göra nåt vettigt. Gnällig…jag…nä…inte alls…hmmm…

Och där fyllde jag upp lite space eftersom jag inte har så mycket vettigt att skriva. Men ikväll tänkte jag faktiskt jag skulle lägga ut lite vår-mode-inspo. Har kommit på att ett måste den här våren är färgade jeans och jag har hittat massor med fina på nätet som jag tänkte jag kunde visa här och höra vad ni tycker…

Men tills dess, en dagens förstås. Idag Odd Molly Avalon tunic i white strlk 1, väst Love Forever, jeans G-star och skor PrimeBoots.

P1210039P1210040P1210041P1210042P1210043P1210044P1210045P1210046

Hoppas i a f att måndagen blir över förväntan bra så jag slipper det här översvallande hatet…(nu överdriver jag kanske en smula men ni fattar)…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

3 kommentarer:

  1. Hej Vivvi! Fick hem ett Odd Molly plagg från spring 2012 idag. Har dom tagit bort den vita lappen som alltid funnits nertill på plaggen? Detta plagg saknade den vita lappen och det kändes konstigt! Dom har ju alltid funnits där. Nån som vet vad som hänt? Ska det vara så här?
    // Viktoria

    SvaraRadera
  2. Hej, jag fick också hem en 327:a förra veckan.. UTAN LAPP.. slängde mig på datorn och googlade runt och mycket riktigt, det verkar vara så i år... snyft... det är ju liksom det som är "real" Odd molly... /mollylilly

    SvaraRadera
  3. VA?? Det kan ju inte stämma? Lapparna "är" ju Odd Molly!!
    Känns lite fejk annars... Då ser ju inte andra att det är en Molly, suck!!
    // Lillan

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar