VivanDivan

VivanDivan

onsdag 1 februari 2012

“Det är nog dags att börja planera nu”

God morgon sötnosar! Idag är det sååå himla mycket bättre i magen. Har inte behövt springa på “lady-rummet” sen igår natt så det var nog något snabbt övergående. Har ju inte känt mig sjuk heller så jag har en fundering om det antingen är något jag ätit eller min magkatarr som spökar i a f. Läste att det kan påverka sånt där…Nåja, eftersom jag inte behöver ha närkontakt med nån på jobbet idag tänkte jag åka dit. Hoppa på mig nu bara men det är faktiskt över ett dygn sedan jag var dålig nu…

Igår fick jag lite bannor av min dotter som ju fyller sex år om en månad.

“Mamma, tycker du inte att det är dags att börja planera mitt kalas snart. Det är tre saker som vi måste bestämma (så räknar hon med fingrarna): Ett, vilka ska vi bjuda, två, vad ska hända och tre, vilka bakelser ska vi ha?”

Bra att nån har framförhållning i a f :-)

Dagens idag blev underklänning Odd Molly Rock-a-fellow silk underdress i vintage chalk strlk 1, kofta Odd Molly Timeout wrap cardigan i vintage dark grey strlk 1, jeans G-star, stövlar Timberland Mukluks och sjal Ester Elenora.

P1200923P1200921P1200920P1200922P1200925P1200924P1200926P1200927

Idag ska jag i a f in till Tullhuset Living och hämta ut min Odd Molly Frill dress. Såååå himla spänd om den passar…

Jag vet att jag lovat dels att göra ett svara-på-frågor-inlägg och dels ett inlägg där jag driver med mig själv och det kommer, ha lite tålamod bara. Hade inte riktigt planerat att bli sjuk och inte riktigt haft orken…

Hoppas ni får en superfin dag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

9 kommentarer:

  1. SMUKT! :)
    Super flot cardigan - helt perfekt til dig.
    Nu får jeg bare lyst til at bestille den også ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Snygg som alltid jisses varenda outfit är klockren !!! Skönt du är bättre å tror nog det var en magkrasch à la magkatarr !!!
    Ta hand om dig skön kommentar av dotter lika bra börja planera lilla damen vet vad hon vill bakelser är ju nu oxå på modet !!!
    Kram /Tina

    SvaraRadera
  3. Snyggo! Jag suktar fortfarande lite efter den där koftan :) Jag tyckte det var roligast det där med bakelserna :) Ta hand om dig.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hei:) super fin som alltid:) men hva er din strlk i timberland mukluks?:) super snygga:)) klem

    SvaraRadera
  5. Underbar dotter du har. :-D Klart man ska planera fest..
    Superfin kombo, koftan lockar mig farligt nu.

    Kramar!

    SvaraRadera
  6. ÅH fina Vivvi!! Så vacker du är i den koftan, vill också ha den i den färgen (har den ljusa och den rosa redan:-)
    Söt liten Sessa du har, känner igen det där från min lilla miniprojektledare på 4 år här hemma.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  7. Bra planering är A och O;) Kram

    SvaraRadera
  8. Den färgen på koftan är jättefin på dig!
    kram

    SvaraRadera
  9. Hihi vilken klok dotter :D Söt!
    Kan du inte visa den underbara Ester Elenora klänningen på, jag är så himla sugen att beställa den så vore kul och se den på fina dig!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar