VivanDivan

VivanDivan

tisdag 31 januari 2012

Det här kallar jag service

Halloj bloggisar! Nu ska jag ge lite gratisreklam till en webshop jag verkligen verkligen gillar och kommer fortsätta handla av helt klart. Och inte en svensk utan from over there, nämligen Deepfling. Har beställt där flera gånger och det är alltid superfin service, snabba leveranser, bra koll på statusar, bra uppdaterad och informativ webshop, billigare priser och toppenservice på alla sätt.

Anledningen att jag nu måste skriva ett inlägg är att jag förbokade dessa på självaste nyårsafton för jag ville verkligen inte bli utan dessa snyggingar (Odd Molly white stretch jeans i chalk)

sp2_951A-chalk

Fick så ett mail i fredags (på svenska) att de kommit och att de var mycket mindre i storlek än Odd Mollys stretchjeans brukar vara och jag fick i mailet frågan om jag fortfarande ville ha en 0a eller om de skulle försöka fixa en 1a till mig. Fick så bekräftat idag att de hittat en 1a och att de är på väg. Vad kallar vi denna service? Super-duper-jättetoppen! De hade ju bara kunnat skicka iväg 0an och låtit mig bli förbannad på mig själv för att den var för liten men icke.

Tack snälla Deepfling för den servicen.

(OBS, jag är INTE sponsrad på något sätt men bra service måste uppmärksammas tycker jag)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt gjort! Så trist det hade varit att få hem ett pat för små.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alltid trevligt med bra service! Det begreppet tycks många missat om inom flera yrkeskategorier, tyvärr.
    Jeansen kommer säkert bli ursnygga på dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med! Dom är fantastiskt duktiga och tillmötesgående! KRAM

    SvaraRadera
  4. Visst är de fantastiska! Hoppas jeansen kommer snart så att vi får se dem på. Kommer bli skitsnyggt på dig :-)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jaaa jag håller också med! Har också just haft en positiv kontakt med superservice med dem, helt imponerande! Kan tänka mig att du passar topp idessa! Kram

    SvaraRadera
  6. Är så nyfiken på vad du häromdagen, att du skulle driva med dig själv efter några kommentarer... När kommer det?
    Hälsningar A

    SvaraRadera
  7. Japp! DeepFling är bara bäst. Håller absolut med! Kram

    SvaraRadera
  8. Jag gillar också Deepfling! Aldrig trassel med dom! Kram

    SvaraRadera
  9. Yes, Deepfling är så bra, superservice. De svarar snabbt på mail och är väldigt tillmötesgående. Jag hade otur med en Blenda short dress som sprack under båda ärmarna, det var inga problem att returnera den och jag fick snabbt tillbaka pengarna.
    /C

    SvaraRadera
  10. Jag hade förmånen att besöka Deepfling på plats i somras, men nu har de visst bytt lokal sedan dess. En liten gullig butik fylld med smycken, och en del Mollysar förstås! Men ingen passade mig, så det finns bli en ring som minne. Ligger helt fantastiskt vackert utmed kusten några mil från San Diego, oh myyyy att få bo där jämt!! kram Milla

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar