VivanDivan

VivanDivan

onsdag 4 januari 2012

Jag måste varit riktigt snäll…julklapparna 2011

God morgon! Här är man uppe i ottan men det blir inte kontoret idag för Felix har haft örvärk och varit orolig. Han hade en liten olycka i sängen, Emilia har varit uppe och kissat T R E gånger och jag har inte kunnat sova många minuter. Ja, vi snackar minuter här för precis när man somnat har det hänt nåt som gjort att man var tvungen att ta sig upp igen…

Så idag blir det VAB/jobb hemma så gott det går. Har lite dokukmentation jag kan göra så jag kan nog jobba av en hel del…

Tänkte jag skulle visa ett par bilder på fina julklappar jag fått. Alldeles för mycket men nån måste väl tyckt jag varit snäll…

DSC_0298

Två fina koftor som hänger här och väntar på invigning.

DSC_0296

En ny parfym som luktar sååå gott. Daisy från Marc Jacobs

DSC_0245

En ljuslykta med “magiska” egenskaper. Nu har jag inte lappen kvar men det ska vara mineraler och salter i som frigörs när man tänder ett ljus i den och det ska rensa bort negativ strålning från t ex datorer… Vet inte om det funkar men den ger ett jättefint sken i a f…

DSC_0453

En superfin spetsklänning från Forever 21. Den invigdes på juldagen och de dåliga bilderna hittar ni här

DSC_0459

Hand-och ansiktskräm med tillhörande lerskrubb från Egypten.

DSC_0460

Hemmagjorda fjäderörhängen som min duktiga syster gjort själv. Såna julklappar är ju verkligen från hjärtat och värmer oerhört…Hade de på mig här

DSC_0461

Hela Narnia boxen med alla fyra filmerna. Älskar Narnia och den var en riktigt bra julklapp

DSC_0462

Fint svart stenhalsband.

Jag är alldeles överväldigad över hur fina julklappar jag fick den här julen. Fick även mocka-och skinnhandskar, färgat toalettpapper (ja det finns jätteläckra med härlig doft. Får man torka sig med andakt), en praktisk ha-i-väskan-påse som man kan fälla ut och så kameran förstås som nog ändå var den bästa julklappen ever….

Jag måste verkligen varit riktigt snäll förra året som blev så bortskämd och jag är så glad över allt. Tack söta snälla familjen, det var alldeles för mycket…Och jag hade verkligen inte önskat mig nångonting i jul…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

2 kommentarer:

  1. Goaste Vivvi!
    Som vanligt så är jag inte in varje dag utan lite nu och då, men jag brukar läsa tillbaka några dagar, så även idag. Ett av dina tidigare inlägg etsade sig fast ordentligt. Det inlägget där du skriver om att minska shopping, blogga mer om det du helt enkelt känner för! Du gulliga älskade vän! Det här är det klokaste jag hört från dig på länge... Och du är en av de mest "brighta" jag känner... Din blogg Vivvi är hur intressant som helst, inte bara för att du visar upp kläder, kanske minst för just det! Att få följa dig, dina tankar och sättet du skriver på om din familj, är det som gör den värd att läsa! I vår stressade vardag är det svårt att hinna ses och din blogg gör ju att jag hänger med i ditt liv ändå! Mitt intresse för kläder är ju också enormt men absolut inte viktigast... Som du skriver så finns ju så mycket annat i livet! Fortsätt blogga om du så känner, byt inte forum, de som är dig trogna hänger kvar vilket som! Jag är så glad för din skull att du kommit till ro med hur du vill göra! Det som känns bäst för dig ÄR bäst för dig!!
    Jag älskar dig min vän!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. ÅHHH en sådan underbar kommentar det är vänskap det♥ oavsett hur många el få vänner man har det är såna MAN VILL ha!!
    Blev alldels varm i hjärtat när jag läser vilken underbar vän Vivvi ♥

    KRAM
    /Tina

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar