VivanDivan

VivanDivan

söndag 1 januari 2012

Tur man inte hade detta nyårslöfte…undrar hur många såna som bryts redan idag :-)

Halloj bloggisar! Kör mitt tredje inlägg för dagen denna nyårsdag 2012. Vi har haft lugnaste och softaste dagen ever och den avrundades nyss med detta

DSC_0431

P I Z Z A

Nu hade inte jag något nyårslöfte att äta sunt iår och skippa flottbomberna men hur många tror ni egentligen det är som har såna löften? Tror det måste vara det vanligaste nyårslöftet. Att leva sunt och börja träna och äta nyttigt typ…

Men….hur många bakispizzor tror ni inte har intagits idag trots dessa löften?

Ha ha, tror det är många minsann…

Är du en av dem?

Usch, nä, den var låg, nu ska jag inte vara taskig. Ler 

Men min pizza var i a f supergod och den är helt slut hi hi.

Så nu är det slut på julen för den här gången. Imorgon är det jobb och förskola igen. Känns sådär faktiskt. Tycker inte jag hunnit vila upp mig ordentligt den här veckan jag varit ledig och julen har gått alldeles för fort. Nu kommer den här separationsångesten för alla fina adventsstjärnor och granen som snart ska bort. Snyft, jag älskar verkligen julen och allt pynt och håller på det så länge jag kan så till 20e dag knut ska jag i a f ha kvar prylarna till….

DSC_0434

En nästan nedbrunnen adventsljusstake får symbolisera slutet på den här julen…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

6 kommentarer:

  1. Haha.. Jag är alltid en av dem och så klart håller jag aldrig det. Det ser väldigt gott ut minsann! Kram

    SvaraRadera
  2. Mums!! Nu blev jag sugen på pizza med.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jättemumsigt!
    Jag kämpar på...men lite snask har visst åkt ner idag.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  4. Hihi nyårsdagen är pizzeriornas all time higg :D
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha, jag har lovat mig själv samma som står ovan. MEN, jag börjar i morgon, just nu tömmer jag skafferiet:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Pizzeriorna slår nog försäljningsrekord en sån här dag;) Och jäklar vad du var snygg i Versacen i går!!! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar