VivanDivan

VivanDivan

söndag 29 januari 2012

Alla mina favvosar på en å samma gång…

Halloj Sötnötter! Här har det varit tyst sen i fredags och det beror helt enkelt på att jag inte haft lust. Ibland blir man liksom lite datortrött så jag har hållt mig helt borta från datorn och därför inte hälsat på hos nån annan heller. Det är rätt skönt ibland….

Var ju på konferens fredag och lördag och kom hem på kvällen igår och då blev det pizzamys i soffan  med bästa familjen. Ååå vad man saknar dem när man är borta ett dygn sådär. Och T hade jag ju inte träffat på nästan en vecka så då är det kanske inte så konstigt att man inte har lust att öppna datorn. Men nu är jag tillbaka. :)

Dagens idag blev en kombination med ett plagg från alla mina favvo-märken. Jeans G-star, underklänning Odd Molly Rock-a-fellow silk underdress i vintage chalk strlk 1, velourkofta ChillNorway Vienna Throw i pearl, sjal Ester Elenora och skor Jeffrey Campbell.

P1200898P1200899P1200900P1200902P1200906P1200911P1200907P1200908P1200905P1200912P1200909P1200910

Idag var en sån där låååång söndag igen. Först barngympan där jag förstås skulle kånka och bära grejer och barn och fick jätteont i ryggen. Daaa, trodde det hade börjat gå över. Sen innebandy och sen skulle jag och barnen gått på bio och sett  “Alvin och gänget 3” men jag hade så ont i ryggen att T fick gå med dem istället. Sen dess har jag legat här i sängen som ett kolli…Nu ska jag titta på “Conan the barbarian” som jag hyrt på Headweb. Detta får avsluta den här söndagen. Imorgon ska jag driva lite med mig själv efter ett par kommentarer jag fått här nyligen…kika in då vettja :-)

Ha en fin fortsatt söndagskväll sötisar

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Klart du ska datorpausa när det känns rätt. Snygg i allt är vad du är. klockren kombo.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fan vad jag önskar att jag kunde gå i såna klackar! Snygg som f-n är du! Och vad skönt med lite datorpaus:) Kram

    SvaraRadera
  3. Förnuftigt att låta bli ett par dagar när du inte känner för det :)
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Skönt med datorpaus ibland. Hoppas ryggontet går över snart! Mitt släppte en del med hjälp av naprapat. God natt fina!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar