VivanDivan

VivanDivan

onsdag 4 januari 2012

Oj, nu har jag visst också trillat dit….

Halloj sötisar! Idag har vi haft en lugn hemmadag. Var bara tvungna nu på eftermiddagen att åka in till affären och handla lite. Det värsta med att bo på landet och maken ligger borta hela veckorna är att om nåt av barnen eller jag själv är sjuk blir vi riktigt isolerade. Då blir man tvungen att lassa in dem i bilen i a f om man behöver handla. Men nu har vi laddat så vi klarar oss tills imorgon kväll då T kommer hem *längtar*. Felix är i a f piggare nu och det är skönt. Då kanske vi får en lugn natt. Behöver nog sova igen allihop från natten som var…

Fick paket i lådan idag och nu måste jag erkänna…jag trillade visst dit tillslut i a f. Hade bestämt mig för att aldrig bli hooked på True Blood men efter att sååå många lovprisat serien köpte jag nu säsong 1 (hela boxen) från CDON. De har rea på den nu så då slog jag till :) Vet ännu inte riktigt vad jag tycker om den men tänkte sätta mig nu och titta på första discen.

DSC_0468

Återkommer om ett par timmar när jag hunnit med att kika. Blir väl när barnprogrammen börjar som jag kan sätta mig. Då ska ni få dagens outfit också i sann hemma-mys-anda

Ha en fin eftermiddag

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Haha välkommen i klubben. Jag är ju ohjälpligt fast sedan länge :)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Första programmet gillade jag inte riktigt. Fattade inte om det var seriöst eller någon sorts parodi. Men sen tar det sig!!! Längtar efter att kolla nu! Kramar

    SvaraRadera
  3. Jag håller med doktorn. Jag var jättebesviken till halvvägs in i säsong 1, sen blir det bara bättre och bättre.Jag hade tänkt att stoppa vid säsong 3, där SVT nyss är färdiga, men jag kunde inte vänta på att de ska få tummen ur med säsong 4. Säsong 4 var kanonbra, nu måste jag vänta till säsong 5 släpps i USA i sommar..
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar