VivanDivan

VivanDivan

onsdag 11 januari 2012

Ooooont i magen…

Halloj! Tittar in en snabbis för jag ligger lite lågt just nu. Närmare bestämt i sängen. Hade fruktansvärd magvärk inatt och ligger hemma idag. Mår illa och vill kräkas och får liksom knip och ifall det är magsjuka på gång ligger jag hemma så jag inte sprider otäcka bassilusker. Fast det kan ju vara magkatarren som spökar också, vet inte…

Men men, återkommer när jag mår bättre…

Tills dess lite bilder jag hittade i nya kameran…

Felix lite fundersam…

DSC_0008

Chewie tycker han är sötaste katten i världen

DSC_0267

Snart är julen slut och allt juligt måste kastas ut. Hyacinterna spelar på sista versen nu…

DSC_0272

Frukost på golvet i sovrumet. Så såg det ut imorse också kan jag säga. Orkade knappt ta mig ner och fixa nåt åt de små…

DSC_0466

Stort skatbo i körsbärsträdet.

DSC_0518

Fullmoon is over for  this time. Kanske man får sova

DSC_0519

Kommer sakna granen känner jag när den åker ut på lördag. Och alla ljusstakar, stjärnor och annat juligt. Får alltid sån separationsångest när julen är slut…

DSC_0558

Ingen vidare logik i bilderna idag men kände bara för att slänga ut sånt som jag hade på hjärtat just nu…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Stackare! Ont i magen är ingen höjdare precis. Ta det lugnt och krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Usch, ont i magen är verkligen inget kul alls. Håller alla tummar och tassar att det går över fort fort... Massa Krya-på-dig-Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas det snabbt går över! Var rädd om dig och krya på dig

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men å :( Hoppas du mår bättre snart1

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! Hoppas du mår bättre snart.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch jobbigt när magen krånglar.. Hoppas du kryar på dig snabbt! Chewie är så fin :) Kramar!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder! Hoppas magen ger sig snart! Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar