VivanDivan

VivanDivan

lördag 21 januari 2012

Lööööv Forever

God morgon sötnosar! Igår när vi kom hem från mormor tänkte vi ha lite myskväll med vitt vin, räkor, ost, kex och två hyrfilmer. Räkorna och vinet var gott men den enda film vi såg var barnens val som vi tänkt att de skulle somna till så mamman och pappan fick lite vuxentid med de två filmerna vi hyrt. Men de ville inte somna före tio och då var vi så trötta så det blev ingen film. Suck…eller missförstå mig inte, det är mysigt med barnen också men det är lite trist ibland när de är så kvällspigga och vi är så kvällströtta för vi får aldrig koppla av i soffan med något vuxenprogram. Så imorse var vi faktiskt upp tidigt och tittade på den ena av de två vi hyrt medans barnen låg uppe i sängen och tittade på morgon-barnprogrammen.

fina-du-small-logo-copyimagesCAY447W1

Igår fick jag ett litet, eller ett ganska stort paket faktiskt med DHL hemkörning och jag blev precis lika nöjd som jag hoppats. Lovely Love Forever och jag tror minsann någon gissat rätt på vad som blev klickats från Nordljus superrea.

DSC_0668DSC_0672DSC_0670DSC_0678

Invigning blir inte idag utan jag tror jag spar den till något fint tillfälle som t ex nästa helg då det bär av på konferens. Ler

Nu ska vi göra oss klara för att fara iväg till biblioteket på barnteater jag och de små. T ska ut och åka längdskidor…

Ha en fin lördag alla underbara så hörs vi senare

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

4 kommentarer:

  1. Mmmm den västen! Jag sitter på fingrarna för här har shoppats nog nu :) Jag hade en True Bloodsejor i går och den fortsätter i kväll :))
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha.. Inte lätt då att få se något man verkligen vill se. Ditt nyköp ser sablars fint ut det med. Lördagskramar!

    SvaraRadera
  3. Ååhh, den västen är underbar. Ska bli kul att se den på:) Hoppas ni får slappa med film i kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Den är såååå fin - kommer bli ursnygg på dig :-) Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar