VivanDivan

VivanDivan

torsdag 12 januari 2012

Uniformen….gillar’n

God morgon vänner! Idag känns det bättre i magen men lite oroligt. Får bli något lätt för magen idag som fisk eller blåbärssoppa tror jag. Idag blir det i a f jobb men få se hur det känns under dagen. Tror inte jag haft magsjuka i a f för jag har ju inte kräkts eller nåt utan bara haft superont i magen. Så nån smittrisk är det nog inte utan den rackarns magkatarren eller nåt…

Ikväll kommer i a f T hem och vi har verkligen saknat honom den här veckan. Inte helt lätt att vara ensam hemma med två små och dessutom vara dålig kan jag säga. Men ikväll blir det i a f mycket mys och kanske nån god mat för att fira att han kommit hem. Låter som en bra plan tycker jag. Fira på torsdagar varje vecka för att mannen i huset kommer hem. Alla anledningar att fira är väl bra, även mitt i veckan :)

Idag har jag på mig den omtalade “uniformen” som många Molly-lovers haft ett tag. Jag slog till på rea på båda före jul och gillar både kjolen och blusen. Perfekt match, även om de inte egentligen skulle vara det klockrena valet att komba ihop. Men jag gillar’n som man säger här i trakten. Avskyr egentligen såna förkortningar men jag måste ju bara testa att skriva det. Avskyvärd svenska egentligen så nån provocerar man säkert ha ha…

Till uniformen som alltså är Odd Molly Rosanella blouse i vintage pink strlk 1 och Odd Molly Sigh skirt almost black strlk 1 har jag stövlar från UGG och linne Rosemunde.

P1200701P1200703P1200702P1200705P1200704P1200706P1200709P1200712P1200713

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. SÅ SNYGG du är i "uniformen" har den också och gillar den skarpt.
    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Jättesöt outfit :-)
    Testade den blusen i Stockholm men den var inte så smickrande på min gravida kropp haha.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Superfin kombo. Man blir lite glad av färgen eller hur? Tack för en inspirerande blogg.
    Kram Catrine

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt!! Passar dig som handen i handsken. Förstår att det är tufft att vara hemma själv med två små. Hoppas magen snart känns bättre. Kram

    SvaraRadera
  5. Uniformen är snygg på dig! Skönt att maken kommer hem och kan avlasta dig lite.
    Kram

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar