VivanDivan

VivanDivan

måndag 2 januari 2012

Datorfritt ikväll...

God kväll bloggisar! Jag har insett att datorn tar oerhört mycket av min tid. I jobbet, bloggen, surf, bloggenader och filmtittande. Nu har jag dock bestämt att jag ska minska ner på det och hitta andra saker att göra istället. Absolut inte sluta blogga eller så men kanske skippa det där slentriansurfandet man så lätt fastnar i på kvällarna. Så ikväll är det datorfritt och oj vad mycket jag fått gjort. Plockat undan, lagat mat, tvättat och spelat en hel hög sällskapsspel med de små.

Så ikväll blir det bara det här snabba mobilinlägget för sen blir det sagoläsning i sängen och sen en bok till mamsen när småttingarna somnat...

Har lite andra funderingar just nu på saker i livet. Ni ska få veta, jag lovar, måste bara formulera mig lite bara:-)

Bilderna nedan är sååå typiskt mig. Datorn framför mig ständigt. Här är det syrran som plåtat när jag bloggar på nyår:-)

6 kommentarer:

  1. Ganska sunt tror jag. Funderar på att låta alla kvällar vara datorfria efter 21.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig i detta med att datorn stjäl mycket tid. Försöker dra ner på min datortid och det är inte lätt.

    Lycka till med dina planer/funderingar :)

    Må gott!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig, datorn tar upp alldeles för mycket tid. Klokt beslut tycker jag. Måste bara säga att du är skitsnygg framför datorn på nyårsafton.
    kram

    SvaraRadera
  4. Snygg datorfreak i alla fall:)
    Kram/ Berit

    SvaraRadera
  5. Ja, det är lätt hänt! Hade tidigare bara dator på helgerna, men sedan det ändrades för bara 2 år sedan har jag definitivt blivit lite beroende. Men inte av att själv blogga, där kan det gå länge utan inlägg.
    Säger som de andra - snygg var du!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, visst tar datorn mycket tid! Man kan ju göra allt på nätet förutom att städa, tvätta och sånt...
    Kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar