VivanDivan

VivanDivan

måndag 30 januari 2012

Roar mig med Grimm

Halloj i stugorna! Mycket bättre i magen här efter en dag med blåbärssoppa och skorpor. Gulligaste kärleken åkte in och köpte det åt mig innan han for iväg till Stockholm för veckans jobb.

Har försökt jobba lite hemifrån men fick bara ihop en halvdag. Resten av dagen har jag legat och halvsovit medans barnen roat sig själva. Ville inte skicka iväg dem till förskolan idag ifall jag inte skulle kunna hämta dem senare och om det skulle vara smittsamt. Nu tror jag dock inte det då det just nu känns mer som makatarr-värk…

Vad kan man då roa sig med en sjukdag som denna. Jo, man letar upp en ny serie man kan kolla på online. Och gissa vad jag hittade?

Jo, “Grimm”. En modern bröderna Grimm historia. Verkar rätt lovande för en som jag som gillar övernaturligt, varulvar, vampyrer och annat sånt liknande…

Grimm-NBC

Tråkig med bilderna idag men så blir det ibland…

Ha en fin kväll bloggisar. Om jag är frisk imorgon ska jag åka till Tullhuset Living och hämta min Frill dress som ligger och väntar på mig….spänd som sjutton :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Håller tummen för att det är över nu. Berätta gärna vad du tycker om Grimm.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du kommer att bli alldeles kär i Frill dress ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Krya på dig!!! Inget kul när magen inte är i form! Kram

    SvaraRadera
  4. Stackare..hoppas att du får sova gott!

    Grimm går på teve på torsdagar så jag har följt ett par avsnitt. Så jättebra!!
    Tyvärr har det börjat en annan serie som heter Once up on a time på samma tid som är ännu bättre så nu har jag missat Grimm..
    Men planerar att titta i fatt...

    Krya på dig!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar