VivanDivan

VivanDivan

söndag 15 januari 2012

Laddad för innebandy

Jag tror verkligen att min son brås på sin mamma :-) Jag har ju spelat innebandy i min ungdom och han verkar sååå himla lycklig just nu när jag tittar på honom på hans allra första innebandyträning. Han är tokminst och yngst men det spelar ingen roll, han verkar redan fått kompisar och jag blir alldeles stolt och varm när jag sitter här bredvid och tittar på:-)

Alltså, hur söta får man bli som små knattar som alla springer i klunga efter samma boll...

Nu har jag inte tid med Er längre för nu måste jag vara engagerad heja-på-mamman

Puss & Kram
/Vivvi

1 kommentar:

  1. Så mysigt :) Det är så himla kul med innebandy! Brukade spela det på jobbet med ungarna på fritids ( de större) och det gick vilt till ibland :P Hoppas Lilla Emilia blivit bättre. Kramar!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar