VivanDivan

VivanDivan

onsdag 18 januari 2012

♥ Kärlek i bloggvärlden ♥

God morgon! Idag blir det hemmajobb igen. Det funkade rätt bra med min kuddanordning i sängen och jag kunde upp och gå lite ibland och efter tre sejourer på spikmattan känns det faktiskt bättre. Jag kan nu sträcka på mig och stretcha utan att skrika högt och det måste väl ändå vara ett tecken på att det är på bättringsvägen, jippie…

Den senaste veckan har jag fått inte mindre än fyra awards här i blogglandia och jag är så rörd och överväldigad att jag nästan gråter. Är det inte helt fantastiskt med lite kärlek i cyberspace?

Först ut var finaste Oslotigern som jag fick den ytterst personliga Tiger Award av.

Tiger blogg awards

Alltså, hur gulligt är inte det och jag blev så glad. Tack finaste tigern…

Sen har jag fått inte mindre än tre Liebster awards av fina bloggvänner.

liebster blog

Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får utmärkelsen ska man göra följande:

  • Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka!
  • Skriva ner de fem bloggar som man vill lämna awarden vidare till, och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem.
  • Till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...

Först ut var finaste Hilde som har bloggen Hilde’s Closet med följande motivering:

VivanDivan goes fashion En varm mode och familjär blogg med många fina bilder. Vivvi kan få till de mest fashionable kombos som finns, och jag gillar öppenheten som finns hos henne.

Sen fick jag en av goaste Odd Me som har bloggen Odd Me med följande motivering:

Vivan goes fashion - En underbar varm och go tjej som visar de häftigaste modemixar. Låter oss följa med hennes härliga familj till vardag och fest och hennes mysiga missar älskar jag också att läsa om.

Och till sist fick jag en av gulligaste Berit som har bloggen Pärlorna i mitt liv med motiveringen:

Vivvi med bloggen Vivian Divan Goes Fashion som visar så många snygga outfits så man får dåndimpen och måste sitta på händerna för att inte klicka hem allt som Vivvi har på sig.

Alltså, hur gulliga är ni inte!!!! Tack underbara ni!

Jag har nu funderat och funderat för att lämna vidare men jag klarar verkligen inte att välja ut fem bloggar då jag läser sååå många fler och ni är värda utmärkelsen allihop. Därför ger jag en stoooor Liebster award till alla mina bloggvänner därute, ingen nämnd ingen glömd. Tråkigt, jag vet men jag kan verkligen inte välja….

Så massa kärlek till alla idag

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

 

7 kommentarer:

  1. Å så skönt att det går åt rätt håll - ryggar är inte att leka med.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kramar och kärlek till dig. Skönt att ryggen är lite bättre idag. Men ta det nu försiktigt.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis grattis! Klart det ska vara mycket kärlek på nätet. Jag hittade ju min älskling där. ;-)

    Skönt att det går åt rätt håll med ryggen, inte kul det där. Linnex är bra mot sånt om man inte har någon som kan massera försiktigt och få upp värmen och cirkulationen.

    Väntar hem gubben från Köpenhamn i kväll, han sträckte sin vad förra veckan när han spelade squash. Han är bättre men kan fortfarande inte gå ordentligt.

    Ha nu en mysig kväll med de dina och krya på dig helt!

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  4. Skönt att det verkar bättre, det brukar ta ett tag men kan man börjar röra sig så är det ju bättre och rörelse är oftast nyckeln till att bli bättre. Jag hade så där ont i ryggen en sommar, bara skrek rätt ut när jag reste mig upp, så jag låg mest på gräsmattan och drog upp ogräs eller knäskurade golv, för då gjorde det inte ont :=) Och som sagt, har du möjlighet att stå och jobba på jobbet är det ju bra. Kram Milla

    SvaraRadera
  5. förresten stort tack för jeans tipsen! G star har mycket fint att välja på skall gå till en conceptstore, kram

    SvaraRadera
  6. Så bra att det går bättre med ryggen! Och visst är det helt fantastiskt i blogglandia. Det hade jag aldrig trott när jag började. Så många gulliga tjejer, och du är en av dem :-)

    Stor kram!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar