VivanDivan

VivanDivan

torsdag 12 januari 2012

Som en skugga av mig själv…

God kväll! Usch, det känns som det här för tillfället är en sån där gräslig gnällblogg som jag inte fattar att nån överhuvudtaget vill läsa men idag känner jag mig helt sänkt. Ögonen går nästan ikors och jag har huvudvärk from hell. Har tagit inte mindre än 6 treo idag….blä, usch, ajabaja frun…

Ligger nu i sängen med datorn i knät. Barnen tittar på barnprogram och T sitter nere och tittar på TV. Katterna gör väl vad katter brukar göra mest…sover nånstans eller hittar på hyss…

Hade tänkt jag skulle komma med nåt inspirerande klädinlägg snart. Var länge sen jag satte ihop nån kombo eller visade bilder på snyggo-nyheter men jag är verkligen såååå himla oinspirerad själv. Gick en promend ner på stan idag på lunchen och jag blev inte det minsta sugen på att gå in i en endaste butik, har inte surfat runt på en endaste webshop på hur länge som helst och känner inget som helst sug efter det heller. Vad är det som hänt liksom? Är jag sjuk? En skugga av mitt forna klädintresserade modejag? Hmmm…kanske bara en svacka, vem vet men det är faktiskt rätt skönt kan jag säga….

P1200711P1200677

Tjolahopp för nu för nu ska jag nog gå och sova tror jag. Har bloggenadat lite men det är nåt knas med blogger tror jag. Vissa av era bloggar får jag inte ens upp och det går inte att kommentera ibland så det är därför jag är lite borta för tillfället….Hörde att det var fler som hade problem…

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Efter regn kommer solsken, sägs det. Jag skulle kunna tänka mig att börja nästa vecka redan i morgon, så tokig som denna veckan har varit...
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Å..lilla fin..Jag tror att det beror på denna tiden på året..januari..lite mörkt ..lite tråkigtlllite ingenting:)) Ge det lite tid så ska du se att du hittar dig själv igen, Bet Ya:)) kram fina:)

    SvaraRadera
  3. Usch..stackars dig, det låter jobbigt! Hoppas det känns bättre efter lite sömn. Säger som Too di Boo, kanske är det vintermörkret som spökar. Kramar!

    SvaraRadera
  4. Vi verkar vara ganska många som är lite i nedförsbacke - avsaknade av ljus? Längrat så efter att ta på uniformen men det är så jädra kallt på kontoret att det inte funkar :(
    Kram fina

    SvaraRadera
  5. Många som är lite nerför verkar det som. Kanske vi har tröttnat på att alltid ligga steget före; köpa sommarkläderna i januari och vara "med" och "inne" hela tiden. Eller bara en liten svacka? Snart ljusnar det och då brukar suget efter det mesta komma :-) Hoppas du piggnar till snart!

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  6. For a lady that does not feel so well, you look great. Somehow you always have a smile even when you feel "yuck".
    I hope that you are feeling better. Maybe you need a dose of sunshine.

    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
  7. Kolla upp din huvudvärk! Jag tror nämligen att du har migrän, då hjälper inte treo eller alvedon! Du måste ta eeze eller zomig nasal eller liknande!

    Helena

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar