VivanDivan

VivanDivan

söndag 1 januari 2012

Så var det den där Versacen…

God morgon! Första dagen på 2012, klockan är 07:30 och jag har varit vaken i sidådär en timme. Det är ju helt sjukt att jag inte kan ta sovmorgon fast det blev relativt sent igår. Tror vi gick och lade oss runt halv två. Kvällen var supermysig, vi åt god mat och hade lite eget fyrverkeri ute. T hade förstås köpt förrutom papperslyktan jag skrev om igår köpt även ett helt gäng raketer (trots att jag inte var riktigt med på det). Katterna verkade dock ta det med ro fast Felix hade förstås somnat så vi sparde några raketer tills ikväll så han får titta. Emilia var med men hon var jättetrött och tyckte inte alls det var roligt…Tror mest det var T och grannen som kom över som tyckte det var kul…Fast jag fick ju prova nya kameran utomhus och fick faktiskt nåt bra kort på fyrverkerierna…

Men bilder från gårdagen visar jag senare, nu blir det bildkavalkad på Versace for H&M klänningen som var årets nyårsstass. Glittrig och fin och jag körde smyckelöst för klänningen är ju ett smycke i sig. Till har jag bara svarta pumps från Friis & Co.

P1200588P1200600P1200594P1200595P1200602P1200605P1200604P1200596

Den har sååå himla snygga draperingar både bak och fram och oerhört välgjord. Tung i tyget full med små guldnitar och oerhört vackert fall. Den känns väldigt lyxig att ha på sig och mer som en Versace än som en H&M (inte för att jag någonsin haft på mig en Versace men ni kanske förstår vad jag menar Ler)

Jaha, det här ver ett helt inlägg om en klänning. Men det var den värd

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

10 kommentarer:

  1. Wow! Den där klänningen är ju sååå dösnygg på dig så den måste vara gjord för dig. Den förtjänar verkligen ett helt inlägg alla gånger. Kram

    SvaraRadera
  2. Hot, hot hot!
    Dina snygga skor... Kan du ha kurs i hur man tar sig fram på dem tro? Jag med mina 157 borde bo i skor med den höjden :-) Har ett par hööga men eftersom tjejerna i mitt umgänge mest har sportskor platsar jag lite illa med high heels...
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej ,du är jättefin i klänning, men strunta i löshåret.Mvh Lena

    SvaraRadera
  4. Tjohoo där var den ju! Har velat se dig i den länge, och det var värt väntan för du är sååå skitläcker i den! Och the pjux, slurpiga!
    Massa Kram på det nya året!

    SvaraRadera
  5. Wow du är supersnygg i den! Kramar!

    SvaraRadera
  6. Yes! Vad fin den var och jag tycker den kan få flera inlägg. :-D
    Supersnygg är du.
    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Så himla snygg!!! Trodde inte alls att den såg ut så Mycket snyggare i "verkligheten"! Men hur katten gör du med BH när skärningen är som den är?? Kram

    SvaraRadera
  8. WOW!!! Så snygg du är i den.
    Hoppas du har en fin nyårsdag.

    Kram

    SvaraRadera
  9. SÅÅÅ otroligt snyggt! Glammigt och enkelt på en gång, precis i min stil.

    Jag är ingen stor fan av raketer och livrädd både när det smäller och när de skjuts iväg. De där papperslyktorna är mer i min smak :-)

    Ha en fin första dag!
    Kram

    SvaraRadera
  10. SÅ SNYGG DU VAR I DEN!!
    HA ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR FINA VIVVI!!
    KRAM!!

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar