VivanDivan

VivanDivan

onsdag 4 januari 2012

I’m hooked och halv ihjälskrämd idag

Halloj igen. En kort paus här för att meddela att nu är jag också hooked på True Blood. Har kollat tre avsnitt redan och jag kommer nog inte kunna sluta förrän jag sett alla 12 säsong 1. Fattar inte att jag missat denna…

Nu har vi precis ätit fruktsallad med vispgrädde som barnen gjort själva. Och tänk, vi blev rejält överraskade när T plötsligt stod i hallen för en timme sen. Jag tyckte tidigare idag att det var någon på dörren och då låste jag och sen dess har jag varit jätte-spooked av nån anledning. Ibland blir man lite sådär när man bor ute i ödemarken känns det som och så när jag går förbi hallen ser jag T står där och fattar inte att det är han. Hade ju inte en aning om att han skulle komma hem idag. Gissa om jag hoppade till. Tror jag flög tre meter minst och sen sprang jag fram och tillbaka i flera minuter och var helt stissig för jag blev så rädd. Ni vet som en yr höna som far runt och fjädrarna flyger vida omkring…

T: “Jaha, så glad blir du när jag kommer hem” :-)

Dagens idag om än lite sent blev ChillNorway Denim Drape shirt, kofta G-star, knästrumpor H&M, sjal Ester Elenora och stövlar Timberland Mukluks.

P1200628P1200629P1200630P1200633P1200631P1200634P1200635P1200636

Den här koftan ä utan konkurrens den absolut mjukaste, varmaste och goaste koftan jag äger och den värmer mig många kalla vinterkvällar kan jag lova. Sååå perfekt….

Nu back to True Blood. Vad social jag känner mig nu när T kom hem och alltv(ööööh NOT) men jag är verkligen sååå fast i vampyrträsket nu så jag kan nog inte vara social än på sisådär 10 timmar….:)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

7 kommentarer:

  1. Oh vad mycket härliga stunder du har framför dig med vampyrerna! Finns väl en 3 säsonger till;) Kram!

    SvaraRadera
  2. ha ha ha , ja den är så bra, men gudars vad mycket naket det kan vara ...men alexander skarsgård..mmmmm:)))))

    SvaraRadera
  3. Hihihi. I morgon går jag och köper den. :-D

    kramar

    SvaraRadera
  4. Härlig överraskning men jag förstår att du blev skraj :) Mmmm önskar att jag inte sett alla True Blood......
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha, det är lätt att bli fast. Kul att få maken hem lite tidigare.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej hej, sådanan varma och bekväma stävlar har jag också - men mörkbruna :)

    Nu är det bara att hoppas på lite vinter också så de kommer till användning.

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar