VivanDivan

VivanDivan

måndag 2 januari 2012

Nu är glada julen slut slut slut…

Halloj vänner! Lite lunchbloggning här för jag hann verkligen inte imorse. Vi var riktigt sega allihop och det är ju inte så konstigt. Rutinerna har väl varit sådär under jullovet.

Men nu är det tillbaka till jobb och vardag igen. Usch, känner faktiskt inte alls för det riktigt än så jag har tagit ledigt på torsdag så det blir lite långhelg.

Sen börjar en helvetesmånad rent ut sagt då T ligger borta hela veckorna och då blir det ett himla pyssel för att få ihop det med barnhämtning och alla sysslor hemma. Men det får gå…

Dagens idag blev Odd Molly Timeout tunic i vintage white strlk 1, jeans G-star, stövlar Swedish Hasbeens.

P1200615P1200618P1200616P1200617

Sen tänkte jag visa upp en julklapp som jag fick av min söta syster. Ett par fjäderörhängen som hon faktiskt gjort själv. *stolt* :-)

P1200619P1200620

Hon är duktig hon, min syster….

Nu ska jag få i mig min matlåda här lite snabbt också. Nyårsmat som blev över är ju inte helt fel :)

♥ Puss & Kram ♥

/Vivvi

5 kommentarer:

  1. Snygg som vanligt! Vad använder du för solspray? Behöver köpa ett, liket vandrar...
    Kram D

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt! Jag läser ofta hos dig men komenterar kanske inte så ofta men hur är hasbeen stövlarna att gå i vivvi?kram

    SvaraRadera
  3. Vilka fina örhängen! Och du gör helt rätt i att förlänga ledigheten lite till. Så har jag gjort med, men tagit onsdagen också och det känns superskönt. Kram

    SvaraRadera
  4. Fina örhängen! Ja, visst är det väl sååå skönt att vara ledig..njut!!
    Kramar

    SvaraRadera

Tack gulliga du för din kommentar. Den är guld värld och du är värdefull...Många kramar